Asai Kyoto Shijo Hotel
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Mercat de Nishiki
Galeria de fotos de l’allotjament Asai Kyoto Shijo Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
16 de des. - 17 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals (Comfy Hollywood)

Habitació, 2 llits individuals (Comfy Hollywood)
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals (Comfy)

Habitació, 2 llits individuals (Comfy)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran (Comfy)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran (Comfy)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals (Cozy)

Habitació, 2 llits individuals (Cozy)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació, cantonada (Comfy Hollywood Twin)

Habitació, cantonada (Comfy Hollywood Twin)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Cozy Twin

Cozy Twin
Carregar totes les fotos de: Comfy King

Comfy King
Carregar totes les fotos de: Comfy Hollywood Twin

Comfy Hollywood Twin
Carregar totes les fotos de: Accessible Comfy King

Accessible Comfy King
Carregar totes les fotos de: Comfy Corner Hollywood Twin

Comfy Corner Hollywood Twin
Carregar totes les fotos de: Comfy Twin

Comfy Twin
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 754 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

444 Syunzeicho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 6008417
Sobre aquest allotjament
Asai Kyoto Shijo Hotel
Allotjaments similars

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.413 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1320 JPY per adult i 715 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 2000 JPY per dia (a 250 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Preguntes freqüents
Opinions: Asai Kyoto Shijo Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Andrew
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Verena
16 de nov. de 2025
Verena
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Blake A.
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Blake A.
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Anais, Port Perry
Viatge en parella
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anais
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge en parella
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thierry
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Richard
Viatge en parella
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Despina
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Despina
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Salvatore, Pemulwuy
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




Salvatore
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
amy
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
amy
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jakob
Viatge en família
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Jakob
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen, Hamburg
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christal
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christal
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
Susan
Viatge en família
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Susan
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
Viatge en grup, Viatge en família
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Lisa
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Lisa
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jennifer
6 d’oct. de 2025
Jennifer
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anja
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anja
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge en família
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Eduardo
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Courtney
Viatge en parella
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Courtney
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Philip
Viatge en parella
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge en família
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada de 3 nits (juny 2025)

















