APA Hotel Kyoto Ekikita
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Temple Higashi Honganji
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament APA Hotel Kyoto Ekikita





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, no fumadors

Habitació individual estàndard, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(29 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 498 opinions
Preu actual: 177 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

597-2 Higashi Shiokoji-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Kyoto Ekihigashi
APA Hotel Kyoto Ekihigashi
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.005 opinions
Preu actual: 67 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1300 JPY per adult i 1300 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: PayPay, Merpay i R Pay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
APA Kyoto-Ekikita
APA Hotel Kyoto Ekikita Hotel
APA Hotel Kyoto Ekikita Kyoto
APA Hotel Kyoto Ekikita Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: APA Hotel Kyoto Ekikita
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
AKIRA
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIRA
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hein
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hein
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Takaaki
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takaaki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nyi
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nyi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valeria Ivette
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valeria Ivette
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Satoshi
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Satoshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shuhao
24 d’abr. de 2025
Shuhao
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
hao lin
17 d’abr. de 2025
hao lin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TIM, Rugby
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TIM
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
15 d’abr. de 2025
Christina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Noriko, Laguna Woods
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabrielle
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabrielle
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
NAOKI
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jack
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yutaka
29 de març de 2025
Yutaka
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Noriko
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cuan
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cuan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
masahiro
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
masahiro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Naoyuki
22 de febr. de 2025
Naoyuki
Estada d’1 nit (febr. 2025)