a-un
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Santuari Heian
Galeria de fotos de l’allotjament a-un





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori

Habitació Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació urbana, 1 dormitori

Habitació urbana, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Cortines opaques
Dormitori independent
També et pot agradar

THE BLOSSOM KYOTO
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.390 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

507 Kitamonzencho Sakyo Ward, Kyoto, Kyoto, 606-8352
Sobre aquest allotjament
a-un
Allotjaments similars

Minn Gion Kamogawa
Minn Gion Kamogawa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.2 de 10, Fantàstic, 29 opinions
Preu actual: 96 €
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
a-un Hotel
a-un Kyoto
a-un Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: a-un
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,6
Comoditats
8,0
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Tzu-Chieh
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tzu-Chieh
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Mitsuo
9 de març de 2025
Mitsuo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoaki
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomoaki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jim
Viatge en família
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Jim
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Aimin
12 d’oct. de 2024
Aimin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
karl
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
karl
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kunio
Viatge en família amb nens petits
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kunio
Estada d’1 nit (ag. 2024)

















