The Rester Hotel
Hotel a Mahboula amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Rester Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Assecador de cabells
Bany privat independent
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Dúplex, 2 dormitoris

Dúplex, 2 dormitoris
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Assecador de cabells
Bany privat independent
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Assecador de cabells
Bany privat independent
Bullidora elèctrica
Minibar
També et pot agradar

Jumeirah Messilah Beach Kuwait
Messilah
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 221 opinions
Preu actual: 298 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10 St, Mahboula
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Magic Suite Mahboula-5
Magic Suite Mahboula-5
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
6.0 de 10, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5 KWD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 KWD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 KWD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la legislació de Kuwait, els ciutadans de Kuwait o les persones que hi resideixin han de presentar un document d'identitat kuwaitià en fer l'entrada; les parelles que vulguin compartir habitació han de facilitar el certificat de matrimoni original.
L’allotjament també es coneix com a
Rester Hotel Kuwait City
Rester Hotel
Rester Kuwait City
Rester Hotel Mahboula
Rester Mahboula
The Rester Hotel Hotel
The Rester Hotel Mahboula
The Rester Hotel Hotel Mahboula
Preguntes freqüents
Opinions: The Rester Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 de març de 2022
Estada de 2 nits (març 2022)
4/10, Deficient
TamerGaber, Cairo, Egypt
Viatge de negocis
18 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TamerGaber
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Saad
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saad
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Amira
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amira
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Saad
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
انصح به الجميع
Saad
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Abdulaziz
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
مكان إقامة جيد جداً
Abdulaziz
Estada de 3 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great trip
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
4/10, Deficient
Richard, Kuwait
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eh!
Richard
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Saad
16 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
لابأس
Saad
Estada d’1 nit (març 2018)
2/10, Horrible
shefeek, india
3 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poor hotel
shefeek
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
annet, amsterdam
7 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pool is on the other side of the street.
annet
Estada d’1 nit (jul. 2017)
6/10, Acceptable
HASSAN
4 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
فندق جميل لكن بخدمات سيئة
HASSAN
2/10, Horrible
متهالك, المهبولة
2 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
بصراحة مايستاهل يكون نجمة او نجمتين،
متهالك
6/10, Acceptable
Abhishek
26 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Motel/BnB
Abhishek
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
naif, السعودية
12 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
الفندق هادئ وعائلي وسوف أكرر الزيارة
naif
10/10, Excel·lent
Adel
9 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adel
8/10, Bo
Mohd
9 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business Stay
Viatger verificat
6/10, Acceptable
yasir, السعودية
16 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
yasir
10/10, Excel·lent
Bader, Riyadh
16 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació