Le Jazz Hotel
Hotel de luxe amb un gimnàs obert les 24 hores i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Jazz Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Jumeirah Messilah Beach Kuwait
Messilah
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 221 opinions
Preu actual: 297 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zarkaa Al-Yamamah Strreet, Hawally, Kuwait City, 32075
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Millennium Hotel and Convention Centre Kuwait
Millennium Hotel and Convention Centre Kuwait
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 122 opinions
Preu actual: 144 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 3 KWD per adult i 2 KWD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 5 KWD per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la legislació de Kuwait, els ciutadans de Kuwait o les persones que hi resideixin han de presentar un document d'identitat kuwaitià en fer l'entrada; les parelles que vulguin compartir habitació han de facilitar el certificat de matrimoni original.
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Hawthorn Hawally
Hawthorn Hotel Hawally
Jazz Hotel Hawally
Jazz Hawally
Le Jazz Hotel Hotel
Le Jazz Hotel Hawally
Le Jazz Hotel Hotel Hawally
Preguntes freqüents
Opinions: Le Jazz Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Ahmad
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Review of Le Jazz Hotel




Ahmad
Estada de 10 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge de negocis
18 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not suitable for a business stay
Daniel
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Aziza
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aziza
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Ahmed
16 d’ag. de 2019
Ahmed
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Hassan
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hassan
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Berni
Viatge de negocis
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Berni
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Paul
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 7 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Paul
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 7 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hospitality
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 14 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Hamad
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamad
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Hamad
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamad
Estada de 3 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Mohammed
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mohammed
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Preetika
15 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massive and great Rooms. Amazing staff!
Preetika
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Almuthanna
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended

Almuthanna
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2018)