The Niche Bali
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Memorial de l'Atac de Bali
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Niche Bali





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó moblat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, vistes a la piscina

Habitació triple estàndard, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Legian No. 190, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bali Diva Hotel Kuta
Bali Diva Hotel Kuta
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
7.4 de 10, Bé, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 40000 i 135000 IDR per adult, i entre 40000 i 135000 IDR per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 400000 IDR.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2.5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Bali Niche
Niche Bali
Niche Hotel
Niche Hotel Bali
The Niche Bali Hotel Kuta
The Niche Bali Kuta
Niche Bali Hotel Kuta
Niche Bali Hotel
Niche Bali Kuta
The Niche Bali Kuta
The Niche Bali Hotel
The Niche Bali Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions: The Niche Bali
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 14 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Andrew
3 de gen. de 2025
Andrew
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kerry
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerry
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Natalie
31 d’oct. de 2024
Natalie
Estada de 9 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Selina Shirley
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Selina Shirley
Estada de 8 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard, broomfield
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Margaret
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 15 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Karen
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Karen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Kylie
Viatge en parella
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kylie
Estada de 7 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect stay!
Anne
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Darren
Viatge en grup
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Darren
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Gillian
9 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gillian
Estada de 6 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Howard
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Howard
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tara
Viatge en família
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Tara
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Darren
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Darren
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
SATSUKI
Viatge en grup
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SATSUKI
Estada de 5 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Matthew John
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew John
Estada de 6 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Lisa, Perth
Viatge en família
1 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 5 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ivo Keith
Viatge en grup
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivo Keith
Estada de 10 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Fransiskus
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fransiskus
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
26 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 10 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Chrystal
Viatge en família
22 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chrystal
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Jamie
24 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie
Estada d’1 nit (febr. 2023)
4/10, Deficient
Peter
Viatge en parella
20 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Peter
Estada de 4 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Amber Marie
19 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amber Marie
Estada de 4 nits (oct. 2022)