The Bene Hotel
Hotel de luxe amb spa complet i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Bene Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 2 dormitoris

Suite familiar, 2 dormitoris
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
2 Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
2 Banys
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite reial, 2 dormitoris

Suite reial, 2 dormitoris
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
2 Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
2 Banys
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Benesari, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Istana Rama Hotel
Grand Istana Rama Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 1.005 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 200000 i 200000 IDR per adult, i entre 100000 i 100000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 IDR per vehicle (només l'anada, 1 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 420000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Núm. d'identificació fiscal: 72.778.473.8-905.000
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 10 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Bene Hotel
Bene Hotel Kuta
Bene Kuta
Hotel Bene
The Bene Hotel Bali/Kuta
Bene Astadala Hotel Kuta
Bene Astadala Hotel
Bene Astadala Kuta
Bene Astadala
The Bene Hotel Kuta
The Bene Hotel Hotel
The Bene By Astadala
The Bene Hotel Hotel Kuta
The Bene By Astadala CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions: The Bene Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 10 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Akiko
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akiko
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Stefan
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bra hotell.
Stefan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
SANG JOON
19 de març de 2025
SANG JOON
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mark
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Awesome
mark
Estada de 8 nits (març 2025)
8/10, Bo
Per-Erik
15 de març de 2025
Per-Erik
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, Lenexa
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Seiko
10 de març de 2025
Seiko
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Wendy
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Joyce
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay bene


Joyce
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fatima
Viatge en família amb nens petits
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fatima
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
R.A.
Viatge en parella
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
R.A.
Estada de 18 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
John
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
JOSE DE JESUS
7 de gen. de 2025
JOSE DE JESUS
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Gabriella
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriella
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Craig
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 9 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sibtain
Viatge en família
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nöjda med vistelsen
Sibtain
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Nisha
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nisha
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
mark
Viatge en grup
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mark
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Amanda
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheaper with all the Perks.




Amanda
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Look-Liew
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Look-Liew
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Kelly
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada de 3 nits (nov. 2024)