Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Samsara Inn





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors

Habitació superior, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors

Habitació Deluxe, no fumadors
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Legian, Gang Lingga Murti, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Samsara Inn
Samsara Inn Kuta
Samsara Kuta
Samsara Inn By Lingga Murti Bali/Kuta
Samsara Inn Kuta
Samsara Inn Hotel
Samsara Inn Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions: Samsara Inn
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 12 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Daniel
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en parella
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Felisa
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felisa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angela K.
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela K.
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rouru
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rouru
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kamel
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Meilleurs hôtel à Kuta

Kamel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kamel
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe hôtel
Kamel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kamel
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toujours aussi convivial
Kamel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Assiba
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Assiba
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Océane
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Océane
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kamel
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petit séjour de 4jours
Kamel
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kamel
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petit hôtel très chaleureux
Kamel
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bianca
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful hotel in good location

Bianca
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Ray
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en grup
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 7 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Kamel
Viatge en grup
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour rapide de 3nuits
Kamel
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada de 4 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
haydon
Viatge en parella
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
haydon
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
Viatge en família
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Russell
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Percy
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Percy
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
NAKAGAWA
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAKAGAWA
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Dianne
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peaceful
Dianne
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mariska
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariska
Estada de 6 nits (oct. 2023)