Hotel Terrace at Kuta
Hotel amb una platja privada i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Kuta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Terrace at Kuta





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, accés a la piscina

Habitació Deluxe, accés a la piscina
8,6 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Benesari No. 2, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand La Walon Hotel
Grand La Walon Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 620 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 USD per adult i 4 USD per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 17 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Terrace Kuta
Kuta Terrace
Kuta Terrace Hotel
Terrace Hotel Kuta
Terrace Kuta
Terrace Kuta Hotel
Hotel Terrace At Kuta Bali
Hotel Terrace at Kuta Kuta
Hotel Terrace at Kuta Hotel
Hotel Terrace at Kuta Hotel Kuta
Hotel Terrace at Kuta CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Terrace at Kuta
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Estada de 13 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Phillip
Viatge en grup
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillip
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Graham Ernest
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Graham Ernest
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge en grup
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tanya
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanya
Estada de 9 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Evgeny, Brooklyn
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Evgeny
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Steve
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 7 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Larissa
14 de maig de 2025
Larissa
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Albert-Jan
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Albert-Jan
Estada de 25 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Olivia
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Sheena
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sheena
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
jungsik
Viatge en grup
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jungsik
Estada de 8 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Noel
24 de març de 2025
Noel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Liam, London
21 de març de 2025
Liam
Estada de 27 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Travis
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Travis
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 21 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Manuel
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Manuel
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephane
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephane
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
kamal
16 de febr. de 2025
kamal
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
kamal
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kamal
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaron
Estada de 13 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Prem Tirth
Viatge en parella
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Prem Tirth
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ertugrul
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ertugrul
Estada de 9 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
YOICHIRO
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOICHIRO
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Yin Yin
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Yin Yin
Estada d’1 nit (des. 2024)