Harvestland Hotel Bali (4524238)
Hotel de luxe amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Harvestland Hotel Bali (4524238)





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl By Pass Ngurah Rai No 8, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sudamala Resort, Sanur
Sudamala Resort, Sanur
- Piscina
- Tot inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 410 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100.000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 100000 IDR només l'anada (fins a 12 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 250000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Harvestland Kuta Bali
Mercure Bali Harvestland Kuta
Mercure Harvestland
Mercure Harvestland Hotel
Mercure Harvestland Hotel Kuta Bali
Mercure Harvestland Kuta Bali
Mercure Bali Harvestland Kuta Denpasar
Mercure Bali Harvestland Kuta Hotel Denpasar
Mercure Bali Harvestland Kuta Hotel
Mercure Bali Harvestland Hotel
Mercure Bali Harvestland
Mercure Bali Harvestland Kuta Denpasar
Harvestland Hotel Bali
Harvestland Bali 4524238 Kuta
Mercure Bali Harvestland Kuta
Harvestland Hotel Bali (4524238) Kuta
Harvestland Hotel Bali (4524238) Hotel
Harvestland Hotel Bali (4524238) Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions: Harvestland Hotel Bali (4524238)
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
2,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Stephanie
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Quick stay
Stephanie
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Yoko
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoko
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
AN NA
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AN NA
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 13 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Neil, Sydney
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neil
Estada de 8 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Matthew
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I'd definitely stay here again
Matthew
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Edhi
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Puas
Edhi
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Roldan, PH
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gòod stay.
Roldan
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
NICHOLAS
30 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value for what you pay
NICHOLAS
Estada de 2 nits (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de maig de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
8/10, Bo
Dean
9 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent hotel that needs some polishing
Dean
10/10, Excel·lent
EDUARDO HENRIQUE
2 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Próximo ao aeroporto
EDUARDO HENRIQUE
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
David, Perth, Australia
22 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice place
David
10/10, Excel·lent
Owyna, Los Angeles, CA
17 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1 Night stop
Owyna
8/10, Bo
Mel, Coffs Harbour, Australia
14 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A little bit of luxury, at a good price
Mel
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei
Good hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Paul
1 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Paul
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Average
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall is good.
Viatger verificat
8/10, Bo
Lyna, Singapore
1 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A must to try!
Lyna
6/10, Acceptable
hisshii, 東京
8 de set. de 2013