Comfort Hotel Kushiro
Hotel a Kushiro amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Hotel Kushiro





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, no fumadors

Habitació, 1 llit doble, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13-1-1 Kitaodori, Kushiro, Hokkaido, 085-0005
Sobre aquest allotjament
Comfort Hotel Kushiro
Allotjaments similars

Smile Hotel Kushiro
Smile Hotel Kushiro
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 203 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 550 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Hotel Kushiro
Comfort Kushiro
Hotel Kushiro
Kushiro Hotel
Comfort Hotel Kushiro Japan - Hokkaido
Comfort Hotel Kushiro Hotel
Comfort Hotel Kushiro Kushiro
Comfort Hotel Kushiro Hotel Kushiro
Preguntes freqüents
Opinions: Comfort Hotel Kushiro
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
yoshikazu
24 d’oct. de 2025
yoshikazu
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
hiroyuki
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroyuki
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en parella
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 5 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Takayuki
7 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Takayuki
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MANABU
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MANABU
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Satoru
20 d’ag. de 2025
Satoru
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Misa
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Misa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
RYO
14 d’ag. de 2025
RYO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Chien-hsin
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chien-hsin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Toru
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
無難なホテルとしてお勧め
Toru
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Chen
Viatge en parella
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Peter, Edmonton
Viatge en parella, Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Peter, Edmonton
Viatge en grup
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
KENNETH
7 de maig de 2025
KENNETH
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Nishimura
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nishimura
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXANDER, DESAMPARADOS
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALEXANDER
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miki
18 d’abr. de 2025
Miki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
masayuki
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
masayuki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIKO
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
思っていた以上でした。
YOSHIKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
TOSHIHIRO
7 d’abr. de 2025
TOSHIHIRO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kozo
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kozo
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)








