Purple Palms Resort & Spa
Hotel per a famílies amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Purple Palms Resort & Spa





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al pati

Habitació doble, vistes al pati
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva (Panorama)

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva (Panorama)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bollur Village, Guddehosur Post, Somvarpet, Coorg, 571234
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gokulam Grand Resort and Spa Coorg
Gokulam Grand Resort and Spa Coorg
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 2500.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Purple Palms Resort Kushalnagar
Purple Palms Resort
Purple Palms Kushalnagar
Purple Palms Resort Spa
Purple Palms Resort Spa
Purple Palms & Spa Somvarpet
Purple Palms Resort & Spa Hotel
Purple Palms Resort & Spa Somvarpet
Purple Palms Resort & Spa Hotel Somvarpet
Preguntes freqüents
Opinions: Purple Palms Resort & Spa
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Vaibhav
16 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vaibhav
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
The stay and the room cleanliness was fine
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bojanna
Viatge en parella
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Bojanna
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Rajan
Viatge en família
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great property
Rajan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kirit
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Location



Kirit
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Adithya
Viatge en família
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adithya
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Sagar
Viatge en família
8 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sagar
Estada d’1 nit (juny 2023)
6/10, Acceptable
Nivedith
Viatge de negocis
14 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Okay if you have no other options.

Nivedith
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Aruna B.
Viatge en família
26 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aruna B.
10/10, Excel·lent
Puneet
25 de des. de 2022
Puneet
10/10, Excel·lent
Manoj
Viatge en família
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manoj
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent rooms large,neat and clean.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Unnikrishnan
28 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació