Lot 10 Boutique Hotel
Hotel a Kuching amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lot 10 Boutique Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Deluxe Family Room

Deluxe Family Room
Carregar totes les fotos de: Family Suite

Family Suite
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Queen Room

Standard Queen Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Queen Room

Deluxe Queen Room
Carregar totes les fotos de: Superior Queen Room

Superior Queen Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 10 Jalan Ban Hock, Jalan Central Timur, Kuching, Sarawak, 93100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Imperial Suites Serviced Apartment
Imperial Suites Serviced Apartment
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 49 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 MYR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 40 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Lot 10 Boutique Hotel Kuching
Lot 10 Boutique Hotel
Lot 10 Boutique Kuching
Lot 10 Boutique
Lot 10 Boutique Hotel Kuching Sarawak
Lot 10 Boutique Hotel Hotel
Lot 10 Boutique Hotel Kuching
Lot 10 Boutique Hotel Hotel Kuching
Preguntes freqüents
Opinions: Lot 10 Boutique Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
jason
Viatge de negocis
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
jason
Estada d’1 nit (nov. 2021)
2/10, Horrible
Michael
Viatge de negocis, Viatge en família
13 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
evan
Viatge de negocis
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
evan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
KTP
Viatge en parella
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
KTP
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Value for the price
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Mohamad
Viatge de negocis
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
evan
18 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wifi no good
evan
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Amelyn
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amelyn
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yö lot 10
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
QUEK, KL
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
QUEK
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Sue
20 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sue
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Sue
17 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sue
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Jack
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Jack
Estada de 4 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels