Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament WOLO Kuala Lumpur





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un bidet
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 162 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner of Jln Bukit Bintang, and Jln Sultan Ismail, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 55100
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200 MYR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 25 MYR per adult i 15 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 30 MYR per dia.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
WOLO Kuala Lumpur Hotel
WOLO Kuala Lumpur Kuala Lumpur
WOLO Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: WOLO Kuala Lumpur
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuria
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuria
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan Sheng Wei
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan Sheng Wei
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Yock Peng
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yock Peng
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dolly
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dolly
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YUKI
Viatge en parella
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKI
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yang Hwee
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yang Hwee
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Safari
Viatge en grup, Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Safari
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
GEOK LUAN
24 de maig de 2025
GEOK LUAN
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SYED LUKMAN
7 de maig de 2025
SYED LUKMAN
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yahya
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yahya
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
SELVI
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
SELVI
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
HOCK LEONG SIMON
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HOCK LEONG SIMON
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en grup
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hasna
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hasna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabine
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aidan zayn
6 d’abr. de 2025
Aidan zayn
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ahmad
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ahmad
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
hayakawa
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hayakawa
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
PIJU
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PIJU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zelina
Viatge en grup
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zelina
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada de 6 nits (des. 2024)