Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Prescott Hotel KL Medan Tuanku





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble

Habitació Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
També et pot agradar

The St. Regis Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Sentral
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 236 opinions
Preu actual: 256 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 23, Lorong Medan Tuanku Satu, Off Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur, 50300
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 MYR per adult i 15 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 80.00 MYR.
- Càrrec pel llit addicional: 55.00 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Prescott Medan Tuanku
Medan Tuanku Hotel
Medan Tuanku KL
Prescott Hotel KL
Prescott Hotel KL Medan Tuanku
Prescott Hotel KL Medan Tuanku Kuala Lumpur
Prescott Hotel Medan Tuanku
Prescott KL
Prescott KL Medan Tuanku
Prescott KL Medan Tuanku Kuala Lumpur
Prescott Kl Medan Tuanku
Prescott Hotel KL Medan Tuanku Hotel
Prescott Hotel KL Medan Tuanku Kuala Lumpur
Prescott Hotel KL Medan Tuanku Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: Prescott Hotel KL Medan Tuanku
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
hideaki
Viatge de negocis
24 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hideaki
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Shazelina
17 de gen. de 2023
Shazelina
Estada de 2 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
raymond
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and comfortable
raymond
Estada de 11 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Stein, 和歌山県
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Stein
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Skoy, München
Viatge en parella
12 de febr. de 2020
Skoy
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
mangirdas
Viatge de negocis
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mangirdas
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Hasmayati
18 d’oct. de 2019
Hasmayati
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Jesús
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super localizado
Jesús
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Enam, sydney
Viatge en parella
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enam
Estada de 4 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
8/10, Bo
MORZIAH
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MORZIAH
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Sabsa
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mahar is very helpful n courtesy
Sabsa
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Norsalwa, Ipoh
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Norsalwa
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
raymond
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spotless Room with a viev
raymond
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
SYAMSUL NIZAM BIN MOHAMAD
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good
SYAMSUL NIZAM BIN MOHAMAD
Estada d’1 nit (jul. 2019)