Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Premiera Hotel Kuala Lumpur





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Mandarin Oriental, Kuala Lumpur
Centre de la Ciutat de Kuala Lumpur
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.4 de 10, Excepcional, 1.007 opinions
Preu actual: 162 €
taxes i impostos inclosos
16 de set. - 17 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Premiera Hotel Kuala Lumpur es troba a Jalan Dang Wangi i té connexió amb un centre comercial. A més de visitar punts de referència com ara Torre de Kuala Lumpur i Coves Batu, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Pavelló Kuala Lumpur i Berjaya Times Square. També val la pena visitar Centre de Descobriment Científic Petrosains i Jardins Botànics Perdana.

232, Jalan Tuanku Abdul Rahman, MENARA MARA, Kuala Lumpur, 50100
Què hi ha als voltants
- Torre de Kuala Lumpur - 14 minuts a peu - 1.2 km
- Torres Bessones Petronas - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
- Centre Comercial Suria KLCC - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
- Parc KLCC - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
- Pavelló Kuala Lumpur - 3 minuts en cotxe - 3.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- McDonald's
- 面吃之家(蕉赖四楼鱼头米粉)Pertama Complex - 1 minuts a peu
- Sate Kajang Haji Samuri
- Lotus Hotel & Restaurant - 2 minuts a peu
- Bistro Pertama - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 MYR per dia
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 41.00 MYR per adult i 25.00 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 5 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Premiera Hotel Kuala Lumpur
Premiera Hotel
Premiera Kuala Lumpur
Premiera Kuala Lumpur
Premiera Hotel Kuala Lumpur Hotel
Premiera Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Premiera Hotel Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: Premiera Hotel Kuala Lumpur
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
THEERANON, Bangkorlam
8 de juny de 2023
THEERANON
Estada de 6 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Eugene
Viatge en parella
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
ASHARI
Viatge en parella
4 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ASHARI
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Rosmawati
Viatge en família
22 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosmawati
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
ASHARI
Viatge en parella
21 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ASHARI
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
ASHARI
27 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ASHARI
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Mahazan
19 de juny de 2022
Mahazan
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Mohd Aznan
Viatge en família
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mohd Aznan
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent hotel stay for a night sleep.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
You get what you pay for
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Ad
Viatge en família
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ad
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
mohd azan
9 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mohd azan
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Siti, Alor Setar, my
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siti
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Nurul
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nurul
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
AMIDAH
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMIDAH
Estada d’1 nit (gen. 2019)