Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lanson Place Bukit Ceylon





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 99 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori (Residensi)

Apartament, 1 dormitori (Residensi)
9,6 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori

Apartament, 1 dormitori
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris (Residensi & Study Room)

Apartament, 2 dormitoris (Residensi & Study Room)
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Apartament, 3 dormitoris (Residensi)

Apartament, 3 dormitoris (Residensi)
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor LCD
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 159 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10 Jalan Ceylon, Kuala Lumpur, 50200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

PARKROYAL Serviced Suites Kuala Lumpur
PARKROYAL Serviced Suites Kuala Lumpur
- Piscina
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 2.282 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
4 de set. - 5 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 500.00 MYR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 63.60 MYR per adult i 31.80 MYR per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Bukit Ceylon
Lanson Bukit Ceylon
Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences
Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences Hotel
Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences Hotel Kuala Lumpur
Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences Kuala Lumpur
Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences Resort
nson Bukit Ceylon Serviced Re
Lanson Place Bukit Ceylon Resort
Lanson Place Bukit Ceylon Kuala Lumpur
Lanson Place Bukit Ceylon Resort Kuala Lumpur
Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences
Preguntes freqüents
Opinions: Lanson Place Bukit Ceylon
Opinions
9,4
Magnífic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alima
Viatge en família amb nens petits
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alima
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmad
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmad
Estada de 13 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
JUNICHI
10 de juny de 2025
JUNICHI
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hafsa
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hafsa
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
hsiangcheng
21 d’abr. de 2025
hsiangcheng
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Esther
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Saleem
3 d’abr. de 2025
Saleem
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hirofumi
30 de març de 2025
Hirofumi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chan
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hirofumi
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hirofumi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aron
11 de març de 2025
Aron
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pauline
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pauline
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mary
25 de febr. de 2025
Mary
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very poor service
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HUI HSUAN, Chicago
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HUI HSUAN
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ming Choo
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ming Choo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Henry
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Always good
Henry
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rolf
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Hotel
Rolf
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
su chen
27 de gen. de 2025
su chen
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Graeme
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I hope it never changes
Graeme
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Janette
Viatge en parella
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janette
Estada de 4 nits (gen. 2025)