LaComme Inn

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Pavelló Kuala Lumpur

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament LaComme Inn

Escala
Habitació amb dos llits individuals superior (2 Single Beds) | Roba de llit d'alta qualitat i decoració individual
Vestíbul
Façana frontal de l'allotjament
Exterior

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació superior (1 Queen Bed)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 1 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals superior (2 Single Beds)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació estàndard

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 1 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació individual superior (1 Single Bed)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 10 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No 12 Jalan Angsoka, off Jalan Nagasari, Kuala Lumpur, 50200

Què hi ha als voltants

  • Pavelló Kuala Lumpur - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Berjaya Times Square - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Centre Comercial Suria KLCC - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Parc KLCC - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Torres Bessones Petronas - 15 minuts a peu - 1.3 km

Com moure’s per la zona

  • Kuala Lumpur Masjid Jamek Station: 3 min en cotxe
  • Raja Chulan Station: 5 min a peu
  • Aeroport Internacional de Kuala Lumpur (KUL): a 47 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Halab Arabic Cuisine - ‬1 minuts a peu
  • ‪Feeka Coffee Roasters - ‬1 minuts a peu
  • ‪Halab Castle Restaurant - ‬1 minuts a peu
  • ‪Pizza Mansion - ‬1 minuts a peu
  • ‪Restoran Nasi Kandar Hasan Ali's - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

LaComme Inn

Hotel que es va remodelar el 2022 i a prop de Pavelló Kuala Lumpur
Berjaya Times Square i Parc KLCC se situen a prop d'on és LaComme Inn, que ofereix una sala de festes, servei de bugaderia i tintoreria i una llar de foc al vestíbul. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, cafè/te a les zones comunes i caixa forta a la recepció
  • Servei de recepció obert les 24 hores, porter o grum i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc. Així mateix, s'inclouen altres detalls com roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Servei de neteja i telèfons

Idiomes

Anglès, hindi i malai.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Cafè i te a les zones comunes

Activitats

  • Sala de festes
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Exterior

  • Zona de pícnic

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2011
  • Data de renovació de tot l'allotjament: juny 2022
  • Llar de foc al vestíbul

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor d'alta definició

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Decoració exclusiva
  • Llar de foc
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 MYR.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 MYR.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 15 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 15 MYR per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 MYR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 MYR.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 MYR.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

LaComme
LaComme Inn
LaComme Inn Kuala Lumpur
LaComme Kuala Lumpur
LaComme Inn Hotel
LaComme Inn Kuala Lumpur
LaComme Inn Hotel Kuala Lumpur

Preguntes freqüents

LaComme Inn accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a LaComme Inn?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a LaComme Inn?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 15 MYR (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a LaComme Inn?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per 15 MYR (servei subjecte a disponibilitat).

LaComme Inn ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 100 MYR per vehicle.

On es troba LaComme Inn?

Aquest hotel es troba a Bukit Bintang i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Changkat Bukit Bintang i Jalan Alor. Pavelló Kuala Lumpur i Berjaya Times Square també són a menys de 15 min. Raja Chulan Station és a 5 min a peu i Bukit Bintang Station, a 5 min.

Opinions: LaComme Inn

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 13 de 160 opinions
Puntuació 8: Bo. 59 de 160 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 53 de 160 opinions
Puntuació 4: Deficient. 28 de 160 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 160 opinions

6,4/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

6,4/10

Comoditats

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Yogeswaran

Stayed for two nights but no house keeping
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

SAIKHUL

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ideal for tourism. Security and convenience was always there. Recommend as a solo traveler.
Estada de 4 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Aravinth

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
4 nights I stay there never room clean up service, bad smells,
Estada de 4 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

MOHAMMED

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nice
Estada de 3 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

enrico

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ottimo

Estada de 3 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Wipawinee

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
There is good place for travel around the city. Receptionists are good. The room is comfort. We're happy to stayed.
Estada d’1 nit (jul. 2023)

10/10, Excel·lent

Yiaw Sam

Estada d’1 nit (maig 2023)

4/10, Deficient

SHUN

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
汚かった
Estada d’1 nit (març 2023)

8/10, Bo

huiwon

Estada d’1 nit (febr. 2023)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riktigt bra service och hjälp från personalen och absolut prisvärt. Man får det man betalar för och har ett perfekt läge. Inget lyxrum men absolut okej för några nätter
Estada de 2 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Azam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Never again

Sujo, degradado, pequeno e pouco simpático. Cheiro intenso a naftalina.
Estada de 2 nits (juny 2018)

6/10, Acceptable

ShaminMendoza, Johor Bahru

Què li ha agradat: Personal i servei

Price Okey and Near City

Staff very good.. but no Lift.. maybe you can upgrade your hotel..
Estada d’1 nit (juny 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

RUN

I stayed at Lacomme Inn. The hotel is listed as a 3 star, but it should be a half star or no stars. It is a dump. The first night, they gave me a filthy room with a leaky sink and dirty sheets. I had them changed the sheets and in the morning they changed my room. When I returned to the hotel, the hotel had no power. It was 1230 am and I had to sit around until after 2 am with no power. I asked to speak to the manager so he could book me a room some where else and the staff would not let me speak to the manager. They were also rude. One person told me to stop complaining because I only have one more night at the hotel. Then later that afternoon when I returned to the hotel, while taking a nap, the power in my room went off. only in my room because the breaker was tripped. Early morning the next day at about 5 am, I was sitting outside the hotel and a huge rat come near the table I am sitting at with friends. 10 minutes later, my friend looks up and the rat is in the open hold in the ceiling on the wires (which would explain why the power kept going out). This hotel is not a 3 star. It offer 0 amenities for a 3 star and it is very un-kept and filthy . Also, the room they changed me to, the toilet leaked when I flushed it. I am so disappointed and grossed out and couldn't go to sleep because I was traumatized by the whole rat experience. DO NOT STAY AT THIS HOTEL
Estada de 3 nits (abr. 2018)

8/10, Bo

wei wei

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja

バックパーカーさんなら 気にならない環境

6/10, Acceptable

Christopher

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja

This Hotel

- staff was good and with the many pitfalls of this hotel, although I had one unpleasant encounter. The staff member with the blonde highlights blamed me for not having the room cleaned for two day because I didn’t tel them. I’ve stayed at many hotels and I’ve never had to tell them to clean the room, if I do it’s not a problem but don’t blame me for not letting me know that. -staff helped when WiFi wasn’t working and hot water didn’t work and put me in a better room. -Free breakfast for all the problems for a day was good. Every time I complained of cleanliness, which was my main issue with this hotel, they always helped Speaking of cleanliness, this was my main issue. Although everything about the hotel was average for a hotel of this time ammenity wise, this hotel certainly wasn’t kept like the others I’ve stayed. This hotel should come up with a clean up card that hits all the areas. Drawer was initially dirty with god knows what in it. Mr Potato bag left behind drawer that drew bugs ( don’t really blame) Also I had to renew card every day, which is fine but after climbing 3 floors of stairs realizing he key didn’t work and going to tell them. I thought it was coincidence, but not until the third go did I know that it was a procedure. Recommend coming up with some 100 point procedure that includes cleaning behind furniture and dusting to get the cleanliness of the rooms because I could write more but there’s not enough time. For the price range it was ok.
Estada de 6 nits (abr. 2018)

8/10, Bo

nicolai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (març 2018)

6/10, Acceptable

wuttichai

an average hotel you can find.

comfortable, good place, nice location easy to access.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Emily

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bra läge och i allmänhet ett fräsch hotell. Sköna sängar och ganska rymligt.

6/10, Acceptable

choo, singapore

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

good food and transport easily available

administrative follow up on booking and changes need to improved. also no breakfast provided though the advertisement said breakfast included.
Estada de 2 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja

Für den Preis ok, aber...

Positiv: nettes Personal, tolle Lage Negativ: SEHR hellhörig. Laken riechen zwar gewaschen, sind aber fleckig. Im (Nichtraucher-) Zimmer steht ein mit Zigarettenkippen gefüllter Becher, der Geruch nach kaltem Rauch bleibt dauerhaft im Zimmer hängen. In den Zimmerecken sammelt sich Staub.
Estada de 2 nits (febr. 2018)

8/10, Bo

Detsada

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Nice to sleep

Nettes Unterkunft zum Übernachten. Ideal für Leute, die die meiste Zeit damit verbringen Kuala Lumpur zu erkunden. Leider keine Slippers. Abgenutzte Handtücher mit flecken. Fenster zum Flur ausgerichtet... Deswegen lieber keine Wertsachen da lassen. Die Umgebung ist toll zum Ausgehen :)
Estada d’1 nit (febr. 2018)

6/10, Acceptable

takeo, osaka japan

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

周りにはお店があり、便利

従業員がフレンドリーでとても親切です、バスルームは狭くクリーンと言えないけれど、 繁華街の中でとても便利です。
Estada de 4 nits (nov. 2017)

8/10, Bo

Hamza , Rotterdam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Friendly Staff and good location.

Our stay at the hotel was very pleasant. The hotel staff is very friendly and you can also sit with them and have a nice conversation if you like. The location is very good. You can walk to the Petronas Towers and the KL City Center. There is also a free bus stop wich takes you to multiple places around KL. Even in the evening it's very busy and there is a nice atmosphere.
Estada de 10 nits (jul. 2017)