LaComme Inn
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Pavelló Kuala Lumpur
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament LaComme Inn





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (1 Queen Bed)

Habitació superior (1 Queen Bed)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (2 Single Beds)

Habitació amb dos llits individuals superior (2 Single Beds)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior (1 Single Bed)

Habitació individual superior (1 Single Bed)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
També et pot agradar

Hyatt Centric City Centre Kuala Lumpur
Triangle Daurat
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 42 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 12 Jalan Angsoka, off Jalan Nagasari, Kuala Lumpur, 50200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dlima House Bukit Bintang
Hotel Dlima House Bukit Bintang
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
7.0 de 10, Bé, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 15 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 MYR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 MYR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 MYR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
LaComme
LaComme Inn
LaComme Inn Kuala Lumpur
LaComme Kuala Lumpur
LaComme Inn Hotel
LaComme Inn Kuala Lumpur
LaComme Inn Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: LaComme Inn
Opinions
6,6
6,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de març de 2025
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SAIKHUL
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAIKHUL
Estada de 4 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Aravinth
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aravinth
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
MOHAMMED
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MOHAMMED
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
enrico
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo
enrico
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Wipawinee
Viatge en grup
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wipawinee
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Yiaw Sam
28 de maig de 2023
Yiaw Sam
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
SHUN
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHUN
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
huiwon
26 de febr. de 2023
huiwon
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Azam
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azam
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never again
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
ShaminMendoza, Johor Bahru
13 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Price Okey and Near City
ShaminMendoza
Estada d’1 nit (juny 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUN
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
wei wei
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wei wei
Estada de 2 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
バックパーカーさんなら 気にならない環境
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Christopher
21 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
This Hotel
Christopher
Estada de 6 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
nicolai
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nicolai
Estada de 4 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
wuttichai
23 de febr. de 2018
an average hotel you can find.
wuttichai
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Emily
23 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Emily
6/10, Acceptable
choo, singapore
12 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
good food and transport easily available
choo
Estada de 2 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja
Für den Preis ok, aber...
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Detsada
11 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Nice to sleep
Detsada
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
takeo, osaka japan
1 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
周りにはお店があり、便利
takeo
Estada de 4 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Hamza , Rotterdam
28 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly Staff and good location.
Hamza
Estada de 10 nits (jul. 2017)