Hotel Westree
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Kuala Lumpur Sentral
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Westree





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Premier

Habitació triple Premier
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Llençols de cotó egipci
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Llençols de cotó egipci
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Llençols de cotó egipci
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Carta de coixins
Llençols de cotó egipci
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
També et pot agradar

Moxy Putrajaya
Serdang
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 66 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 142, Jalan Tun Sambanthan, Kuala Lumpur, 50470
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Easy Hotel Kl Sentral
Easy Hotel Kl Sentral
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
7.8 de 10, Bé, 247 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100 MYR per allotjament i per estada
- Dipòsit de danys en efectiu de 100 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 MYR per dia (a 100 m).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50.00 MYR.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Westree Kuala Lumpur
Hotel Westree
Westree Kuala Lumpur
Hotel Westree Hotel
Hotel Westree Kuala Lumpur
Hotel Westree Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Westree
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
V L
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
V L
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SHINYA
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINYA
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
B
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room amenities need improvements


B
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Shanti
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shanti
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Mohammad Farihan
Viatge en parella, Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mohammad Farihan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
TUAN TATT, IPOH
16 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TUAN TATT
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Jenny Bee Yien
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jenny Bee Yien
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Anchalee
Viatge en grup
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Anchalee
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
LU
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
LU
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
fumiko
9 de set. de 2024
fumiko
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
LU
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LU
Estada de 4 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
ASAMI, Nagoya City
23 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
ASAMI
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Masayuki
Viatge de negocis
20 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masayuki
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
WENYANG
6 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WENYANG
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Jacintha
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacintha
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Tomoki
Viatge de negocis
10 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoki
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
john
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very disappointing - photos are way out of date.
john
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
MASATAKA
7 de maig de 2023
MASATAKA
Estada de 5 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Muhammad azmirul
24 d’abr. de 2021
Muhammad azmirul
Estada de 4 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Fai
4 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fai
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Nor Rashdan
Viatge en família
21 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nor Rashdan
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Oluwafemi
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oluwafemi
Estada d’1 nit (set. 2020)