Galeria de fotos de l’allotjament Sentral Kuala Lumpur





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 178 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Sentral Kuala Lumpur es troba a Brickfields, una zona a Kuala Lumpur. És al districte comercial i a prop d'una estació de metro. A més de visitar punts de referència com ara Torre de Kuala Lumpur i Coves Batu, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Megacentre Comercial Mid Valley i Berjaya Times Square. També val la pena visitar Centre de Descobriment Científic Petrosains i Jardins Botànics Perdana.

30 Jalan Thambypillai, Brickfields, 30 232, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 50470
Què hi ha als voltants
- Kuala Lumpur Sentral - 7 minuts a peu - 0.6 km
- Carrer Petaling - 1 minuts en cotxe - 1.6 km
- Megacentre Comercial Mid Valley - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
- Berjaya Times Square - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
- Torres Bessones Petronas - 5 minuts en cotxe - 4.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Aroii Thai - 2 minuts a peu
- ABC Bistro Cafe - 1 minuts a peu
- ABC One Bistro - 1 minuts a peu
- Restoran Happy - 1 minuts a peu
- MTR 1924 (Mavalli Tiffin Rooms) - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Sentral Kuala Lumpur
Allotjaments similars

Cititel Mid Valley
Cititel Mid Valley
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 1.007 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
1 de nov. - 2 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 MYR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kuala Lumpur Sentral
Hotel Sentral Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Sentral Hotel
Hotel Sentral
Sentral Kuala Lumpur
Sentral Kuala Lumpur Hotel
Hotel Sentral Kuala Lumpur
Sentral Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Sentral Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sentral Kuala Lumpur
6,8
7,0
Neteja
7,6
Ubicació
6,8
Personal i servei
6,6
Respecte al medi ambient
6,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Alan, Singapore
Viatge de negocis
25 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats
Alan
Estada de 7 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Alan, Singapore
Viatge de negocis
19 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 4 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
PUI MAN CAM
Viatge en parella
30 de gen. de 2023
PUI MAN CAM
Estada de 6 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
NAOKI
9 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
8/10, Bo
Wan Ahmad Kamil
Viatge de negocis
15 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Convenient location
Wan Ahmad Kamil
Estada d’1 nit (set. 2021)
6/10, Acceptable
Ong
7 de set. de 2021
Ong
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Lam
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lam
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
bodrul
24 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bodrul
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de març de 2021
bed issues.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ood
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Izzudin
Viatge de negocis
20 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Izzudin
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Mohd Ramdzan
Viatge en família
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd Ramdzan
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Azizan
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azizan
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
SAADAH
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice
SAADAH
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Goh
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Goh
Estada d’1 nit (ag. 2020)
2/10, Horrible
Izzudin
Viatge de negocis
18 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The worst basement parking
Izzudin
Estada d’1 nit (juny 2020)
6/10, Acceptable
Izzudin
Viatge de negocis
2 de juny de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Izzudin
Estada d’1 nit (maig 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Mike
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mike
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
YUDAI, 東京
Viatge en grup
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUDAI
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Salahuddin
Viatge de negocis
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not so clean
Salahuddin
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)