citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Hotel d'estil Belle Époque amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Putrajaya Lakeside
Putrajaya
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 176 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

128 Jalan Pudu, Kuala Lumpur, 55100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Kuala Lumpur Journal
The Kuala Lumpur Journal
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 35 MYR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 100 MYR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 100 MYR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sky Express
Hotel Sky Express Bukit Bintang
Sky Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Express Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
Sky Express Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Hotel Express
Sky Hotel Express Bukit Bintang
citizenM Kuala Lumpur Bukit B
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Kuala Lumpur
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ray Gerard, La Grange
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray Gerard
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gerry, Lahaina
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerry
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Grant
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Grant
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel-Audrey
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel-Audrey
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
probal, Scarborough
19 de maig de 2025
probal
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jimmy
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jimmy
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Meike
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Meike
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shamini
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shamini
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teresa
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aoife
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Aoife
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander, Hollywood
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeanie
Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeanie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHUN LIN
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUN LIN
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sutha
6 d’abr. de 2025
Sutha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YONEYAMA
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YONEYAMA
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Janine
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janine
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
ZONG JIE
30 de març de 2025
ZONG JIE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bernard
Viatge en grup
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernard
Estada de 16 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tuyen
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tuyen
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
lal
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
lal
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shanhsiao
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shanhsiao
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
abhinav
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A very good option
abhinav
Estada d’1 nit (març 2025)