Canary Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de SOGO
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Canary Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Putrajaya Lakeside
Putrajaya
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 176 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 189-191, Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 50100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

M Palace Hotel
M Palace Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.0 de 10, Molt bé, 142 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Canary Hotel Kuala Lumpur
Canary Kuala Lumpur
Canary Hotel Hotel
Canary Hotel Kuala Lumpur
Canary Hotel Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: Canary Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MAHEDA
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAHEDA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Pika
Viatge en família
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pika
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Dayang zuraidah
Viatge en família
14 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dayang zuraidah
Estada de 4 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Dayang Nurawidah
31 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dayang Nurawidah
Estada de 3 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Aminah
12 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aminah
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Nurul Izzati Batrisyia
Viatge en família
30 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nurul Izzati Batrisyia
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
HAMSIAH
Viatge en grup
26 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAMSIAH
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Mohd
Viatge en família
25 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohd
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
ROSLIYANA BINTI
Viatge en grup
12 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ROSLIYANA BINTI
Estada de 3 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Shahrum
Viatge en parella
13 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahrum
Estada de 4 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Mohamad Razali
Viatge en família
25 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamad Razali
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Mustazzar Shahfiz
21 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Mustazzar Shahfiz
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Songül
Viatge en grup, Viatge en família
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Songül
Estada de 8 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Mohamad
Viatge en família
27 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Abang, Sarawak
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abang
Estada de 3 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets