ABS Bintang Guest House
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Jalan Alor
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ABS Bintang Guest House





Opinions
5,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, bany compartit

Habitació individual, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador
Dormitoris
Bullidora elèctrica
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, bany compartit

Habitació familiar, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador
Dormitoris
Bullidora elèctrica
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, bany compartit

Habitació doble estàndard, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Ventilador
Dormitoris
Bullidora elèctrica
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 162 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Level 1, No 85 & 87, Jln. Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OYO 90572 J Hotel Masjid India
OYO 90572 J Hotel Masjid India
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Supermercat o botiga de queviures
7.4 de 10, Bé, 8 opinions
Preu actual: 18 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10.00 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
ABS Bintang Guest House Hotel
ABS Guest House Hotel
ABS Guest House
ABS Bintang Guest House Hotel
ABS Bintang Guest House Kuala Lumpur
ABS Bintang Guest House Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: ABS Bintang Guest House
Opinions
5,8
5,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
5,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rockson
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rockson
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Danyal
Viatge en parella
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danyal
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ian
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ian
Estada de 6 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Mohd Zaki
19 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohd Zaki
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Naoya
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoya
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Abdi
17 de jul. de 2023
Abdi
Estada de 6 nits (juny 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
4 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
Derick, Singapore
5 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derick
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
AJ
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
AJ
Estada de 5 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Takeshi
20 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada de 14 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Mehad
28 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mehad
Estada de 2 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
TETSUKA
24 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TETSUKA
Estada de 13 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Amir hassan
Viatge en família
28 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amir hassan
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Nigel
14 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nigel
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Khairulnizam
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khairulnizam
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de set. de 2020
1 night in BB
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Mohamed saleem
Viatge de negocis, Viatge en grup
14 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mohamed saleem
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Abdul Rehman
25 d’oct. de 2019
Abdul Rehman
Estada de 16 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Karni
17 d’oct. de 2019
Less honest
Karni
Estada de 2 nits (oct. 2019)