Delight Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Illes Ksamil
Galeria de fotos de l’allotjament Delight Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rruga Riviera, Ksamil, 9706
Sobre aquest allotjament
Delight Hotel
Allotjaments similars

Olive Hotel Ksamil
Olive Hotel Ksamil
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 33 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 180 EUR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament està prohibit el consum d'alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Delight Hotel Hotel
Delight Hotel Ksamil
Delight Hotel Hotel Ksamil
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Delight Hotel
8,8
Excel·lent
9,8
Neteja
10
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ian
12 de juny de 2024
Ian
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
MIGUEL ANGEL
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIGUEL ANGEL
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
katy jane
Viatge en parella
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
katy jane
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mohamad, Darmstadt
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Josh
12 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location and luxurious rooms
Josh
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Carita
Viatge en grup
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and delightful.
Carita
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Sally
23 de maig de 2023
Sally
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Sally
Viatge en grup
23 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel close to the beach
Sally
Estada de 4 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Kamel
13 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamel
Estada de 5 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Jasmin
Viatge en família
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delight



Jasmin
Estada de 4 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Maria
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Zanko
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zanko
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Luisa
Viatge en grup
24 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luisa
Estada de 6 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Igor
8 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor
Estada de 2 nits (set. 2021)








