Thon Partner Hotel Storgata
Hotel que admet animals de companyia a Kristiansund amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Thon Partner Hotel Storgata





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Standard)

Habitació familiar (Standard)
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera o tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Storgata 17, Kristiansund, More og Romsdal, 6500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Quality Hotel Grand Kristiansund
Quality Hotel Grand Kristiansund
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 716 opinions
Preu actual: 125 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 480 NOK per dia (a 50 m).
- Càrrec per animals de companyia: 400 NOK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 200 NOK per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i Vipps.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Thon Hotel Storgata Kristiansund
Thon Storgata Kristiansund
Thon Storgata
Hotell Kristiansund
Thon Hotel Storgata
Thon Partner Storgata
Thon Partner Hotel Storgata Hotel
Thon Partner Hotel Storgata Kristiansund
Thon Partner Hotel Storgata Hotel Kristiansund
Preguntes freqüents
Opinions: Thon Partner Hotel Storgata
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Vicki
7 de maig de 2025
Vicki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roy Anton
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roy Anton
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Laila Johanne
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laila Johanne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kjetil
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Kjetil
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cathleen
8 de març de 2025
Cathleen
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Arve
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arve
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bjørn
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bjørn
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nils Petter
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nils Petter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Oddvar
17 de febr. de 2025
Oddvar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Lina
16 de febr. de 2025
Lina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Birger
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Birger
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Marthe
12 de febr. de 2025
Marthe
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Arnt
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnt
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leif
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leif
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gisle
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
3 de febr. de 2025
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Arnt
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnt
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Per Remi
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Per Remi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Bente
Viatge de negocis
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fornøyd
Bente
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Therese
Viatge en grup
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Therese
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Steinar
Viatge de negocis
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steinar
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars
24 de des. de 2024
Lars
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Runar
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Runar
Estada d’1 nit (des. 2024)