Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament B&B HOTEL Krefeld-Süd





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
B&B HOTEL Krefeld-Süd es troba a Fischeln, un barri a Krefeld. És als afores i a la vora d'un llac. A més de conèixer punts d'interès com ara Castell de Linn i Kaiserpfalz Kaiserswerth, pots passar unes vacances més actives i visitar Jever Fun Skihalle. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o un partit? Pots consultar el calendari de Palau Koenig; intenta buscar temps per visitar també Zoo de Krefeld, un dels punts d'interès més coneguts de la zona. Gaudeix d'una mica de temps a l'aire lliure en aquesta regió i anima't a provar activitats com els recorreguts respectuosos amb el medi ambient.

Europark Fichtenhain A1, Krefeld, NW, 47807
Què hi ha als voltants
- Castell de Linn - 9 minuts en cotxe - 15.0 km
- Zoo de Krefeld - 10 minuts en cotxe - 8.0 km
- Merkur Spiel-Arena - 13 minuts en cotxe - 19.8 km
- Messe Düsseldorf - 14 minuts en cotxe - 21.7 km
- Seestern - 15 minuts en cotxe - 24.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Burger King - 4 minuts en cotxe
- Fischelner Burghof - 4 minuts en cotxe
- Il Mulino - 4 minuts en cotxe
- Pizzeria San Marco - 5 minuts en cotxe
- Alle 9 - 3 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30.00 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Stay Safe with Meliá (Meliá).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Dusseldorf Krefeld
Krefeld Dusseldorf
TRYP Dusseldorf Krefeld Hotel
TRYP Dusseldorf Krefeld
TRYP Dusseldorf Hotel
Hotel Dusseldorf Krefeld managed Melia Hotels International
Hotel Dusseldorf managed Melia Hotels International
Dusseldorf Krefeld managed Melia Hotels International
Dusseldorf managed Melia Hotels International
TRYP Dusseldorf Krefeld Hotel
B&B HOTEL Krefeld-Süd Hotel
B&B HOTEL Krefeld-Süd Krefeld
B&B HOTEL Krefeld-Süd Hotel Krefeld
Hotel Düsseldorf Krefeld affiliated by Meliá
Hotel Düsseldorf Krefeld managed by Meliá Hotels International
Preguntes freqüents
Opinions: B&B HOTEL Krefeld-Süd
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Arnaud
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Je ne conseil pas
Arnaud
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Roland
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Roland
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Daniel
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Frank, Düsseldorf
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
10/10, Excel·lent
Loic
13 de març de 2025
Loic
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Tim
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Antje
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antje
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Fanny
15 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitigé...
Fanny
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Adrian
Viatge de negocis
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rene Knedel
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rene Knedel
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Seda
Viatge en parella
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Seda
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Anika Sophia
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anika Sophia
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viktoria
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viktoria
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nicole
28 d’oct. de 2024
Nicole
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebwar
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebwar
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Tony
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tony
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Niels
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Niels
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Patric
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patric
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marko
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marko
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Morgan
Viatge en parella
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Morgan
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Iris
Viatge en parella
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Iris
Estada d’1 nit (ag. 2024)