B&B HOTEL Krefeld-Süd

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a la vora del llac amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament B&B HOTEL Krefeld-Süd

Menjar i beguda
Façana frontal de l'allotjament
1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i caixa forta a l'habitació
Recepció
Recepció

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

B&B HOTEL Krefeld-Süd es troba a Fischeln, un barri a Krefeld. És als afores i a la vora d'un llac. A més de conèixer punts d'interès com ara Castell de Linn i Kaiserpfalz Kaiserswerth, pots passar unes vacances més actives i visitar Jever Fun Skihalle. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o un partit? Pots consultar el calendari de Palau Koenig; intenta buscar temps per visitar també Zoo de Krefeld, un dels punts d'interès més coneguts de la zona. Gaudeix d'una mica de temps a l'aire lliure en aquesta regió i anima't a provar activitats com els recorreguts respectuosos amb el medi ambient.
Mapa
Europark Fichtenhain A1, Krefeld, NW, 47807

Què hi ha als voltants

  • Castell de Linn - 9 minuts en cotxe - 15.0 km
  • Zoo de Krefeld - 10 minuts en cotxe - 8.0 km
  • Merkur Spiel-Arena - 13 minuts en cotxe - 19.8 km
  • Messe Düsseldorf - 14 minuts en cotxe - 21.7 km
  • Seestern - 15 minuts en cotxe - 24.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació d'Edelstahlwerk Tor 3 Krefeld: 9 min a peu
  • Estació de metro (U-Bahn) de Görgesheide: 5 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Düsseldorf (DUS): a 17 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Fischelner Burghof - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Il Mulino - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Pizzeria San Marco - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Alle 9 - ‬3 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

B&B HOTEL Krefeld-Süd

Hotel que es va remodelar el 2020 de 4 estrelles i a prop de Merkur Spiel-Arena
B&B HOTEL Krefeld-Süd, amb Palau Koenig i Zoo de Krefeld a poca distància, ofereix una terrassa, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius) de velocitat. A més, els clients tenen un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions i un bar a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), bicicletes de lloguer i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, sala de banquets i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Les 99 habitacions ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Calefacció, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Àrab, neerlandès, anglès, francès, alemany i espanyol.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:00 a 09:30 de dilluns a divendres i de 06:30 a 10:00 els caps de setmana: 20 EUR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Lloguer de bicicletes

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 134 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • A la vora d'un llac
  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 1996
  • Data de renovació de tot l'allotjament: abril 2020
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 30.00 EUR.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
El titular de la targeta ha de presentar la targeta de crèdit utilitzada per fer la reserva en fer l'entrada, juntament amb el document d'identitat amb fotografia corresponent, i qualsevol arranjament s'ha de coordinar amb l'allotjament abans de l'arribada
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no permet fer canvis de nom a les reserves. El nom que consti a la reserva ha de coincidir amb el del client que faci el registre d'entrada i s'estigui a l'allotjament; es necessita un document d'identitat amb fotografia.
En fer l'entrada cal presentar un document d'identificació amb fotografia i la targeta de crèdit emprada per fer la reserva. Si és necessari arranjar qualsevol altre detall, els clients s'han de coordinar amb l'allotjament abans de l'arribada.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 25 EUR per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
2 animals de companyia en total

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 12 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 25.0 EUR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30.00 EUR.
  • Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Stay Safe with Meliá (Meliá).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

Puntuació nacional

Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.

L’allotjament també es coneix com a

Dusseldorf Krefeld
Krefeld Dusseldorf
TRYP Dusseldorf Krefeld Hotel
TRYP Dusseldorf Krefeld
TRYP Dusseldorf Hotel
Hotel Dusseldorf Krefeld managed Melia Hotels International
Hotel Dusseldorf managed Melia Hotels International
Dusseldorf Krefeld managed Melia Hotels International
Dusseldorf managed Melia Hotels International
TRYP Dusseldorf Krefeld Hotel
B&B HOTEL Krefeld-Süd Hotel
B&B HOTEL Krefeld-Süd Krefeld
B&B HOTEL Krefeld-Süd Hotel Krefeld
Hotel Düsseldorf Krefeld affiliated by Meliá
Hotel Düsseldorf Krefeld managed by Meliá Hotels International

Preguntes freqüents

B&B HOTEL Krefeld-Süd accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gats i gossos (2 com a màxim). Es cobra una taxa de 25 EUR per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a B&B HOTEL Krefeld-Süd?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a B&B HOTEL Krefeld-Süd?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a B&B HOTEL Krefeld-Süd?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 30.00 EUR (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba B&B HOTEL Krefeld-Süd?

Aquest hotel és a Fischeln, a menys de 15 km dels atractius següents: Palau Koenig, Zoo de Krefeld i Castell de Linn. Merkur Spiel-Arena i Centre de Congressos de Düsseldorf també són a menys de 20 km. Estació d'Edelstahlwerk Tor 3 Krefeld és a 9 min a peu.

Opinions: B&B HOTEL Krefeld-Süd

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 81 de 289 opinions
Puntuació 8: Bo. 130 de 289 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 44 de 289 opinions
Puntuació 4: Deficient. 23 de 289 opinions
Puntuació 2: Horrible. 11 de 289 opinions

8,2/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

7,2/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Mara

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

Arnaud

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Je ne conseil pas

Climatiseur hors service dans tout l’hôtel. Présence d’insecte dans la salle de bain… Petit déjeuner très médiocre.!
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Roland

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Daniel

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Frank, Düsseldorf

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Zimmer war prepaid, dennoch wurde eine Kreditkarte beim Check-In verlangt.

10/10, Excel·lent

Loic

Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Oliver

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Mark

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Comfy beds, a nice bar and very friendly staff. Would stay there again
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Tim

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gut und fairer preis
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Alexander

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Antje

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

4/10, Deficient

Fanny

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Mitigé...

Nous avions réservé une chambre pour 2 avec lit double, nous avons eu une chambre pour 2 avec 2 lits simples. On nous a dit qu'on pouvait les coller nous-mêmes pour ne faire "qu'un seul lit". Chose que nous avons faite, et avons découvert de beaux nids de toiles d'araignée derrière le lit déplacé. Lorsque nous avons voulu nous laver à 10h, plus d'eau chaude de disponible. En dehors de ça, il faisait très calme dans la chambre. Les installations sanitaires étaient propres et spacieuses.
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Adrian

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Rene Knedel

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

Seda

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ich glaube es lag daran das an dem tag leider vieles nicht funktioniert hat.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Anika Sophia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Viktoria

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr empfehlenswert! Vielen Dank :-) :-)
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Nicole

Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Rebwar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oli hyvä
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Tony

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Niels

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Patric

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Im vollbesetzten Frühstücksraum ist es kaum auszuhalten, es ist so laut und man hört alles sogar noch im 4. Stock. Schlage vor, dass hier dringend ein Akkustiker vorbeikommt und Massnahmen vorschlägt.
Estada de 2 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Marko

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Morgan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The stay was great due to the hotel staff and the room spacious and well insulated. However, there are policies in place that makes both customers and their staff uncomfortable and go against common sense as well as EU and National regulations. I hope that with this review, the Meliá groups management will come to their senses. Please read: The 1200 km trip going to the hotel was horrible, so when we arrived there, we just wanted to take a shower and go to sleep, but we were asked to fill in some forms with our personal data, agreeing to the hotel rules as well as agreeing to pay a fine (400 euros) if we were to smoke (we asked for a no smoking room). We were also asked to leave our credit card details on one of said forms, which is very unsafe at best. Other people were asked to leave a 200 euros deposit since they did not have a credit card. There are European as well as National regulations that specify fines for smoking in forbidden areas, and there are strict European laws for data protection that those forms are not adhering to. I never experienced this before and it made me feel unwelcomed and harassed, so much so I was ready to leave, if not for the issues this would have caused to the staff, that looked visibly uncomfortable. Melia, this is a big no! Also the fact that there are international channels available is a big no! You should thank the staff and the great hotel manager you have, that are doing their best to make the customers feel welcomed!
Estada de 5 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Iris

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sehr freundliches Personal
Estada d’1 nit (ag. 2024)