Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Metropolo by Golden Tulip





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 2 llits individuals

Habitació clàssica, 2 llits individuals
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni gran

Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, banyera

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, banyera
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
També et pot agradar

Hotel Indigo Krakow - Old Town by IHG
Centre de la Ciutat de Cracòvia
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 334 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Orzechowa 11, Kraków, Lesser Poland, 30422
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Kraków Centrum
ibis Styles Kraków Centrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 175 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150 PLN per dia
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 45 PLN per adult i 30 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 110 PLN per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 40 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Metropolo Golden Tulip Hotel Krakow
Metropolo Golden Tulip Hotel
Metropolo Golden Tulip Krakow
Metropolo Golden Tulip
Metropolo by Golden Tulip Hotel
Metropolo by Golden Tulip Kraków
Metropolo by Golden Tulip Hotel Kraków
Preguntes freqüents
Opinions: Metropolo by Golden Tulip
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ewa
7 de jul. de 2025
Ewa
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lucinda
Viatge de negocis
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucinda
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Lyudmyla
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Lyudmyla
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Michal, Bristol
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michal
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David Alejandro Borizon
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David Alejandro Borizon
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Eelco
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eelco
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Christopher
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kay
Viatge en grup
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kay
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Enomis
17 d’abr. de 2025
Enomis
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Dariusz
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dariusz
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
kojiro
25 de febr. de 2025
kojiro
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Krystian
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krystian
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
LUKASZ
Viatge de negocis
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUKASZ
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Derrick, Uzhhorod
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derrick
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Coen
Viatge en grup
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Coen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin Chi Ven
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin Chi Ven
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Petro
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petro
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Morten
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell
Morten
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Salvatore
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tornerei
Salvatore
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Bartosz
30 de nov. de 2024
Bartosz
Estada de 2 nits (nov. 2024)