Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kazimierz II





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Starowislna 60, Kraków, Lesser Poland, 31-035
Sobre aquest allotjament
Hotel Kazimierz II
Allotjaments similars

Hotel Kazimierz III
Hotel Kazimierz III
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 476 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 39 PLN per adult i 39 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 140 PLN per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 95 PLN per dia (a 500 m).
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kazimierz II
Kazimierz II
Kazimierz Ii Krakow
Kazimierz Ii Hotel
Kazimierz Ii Krakow
Hotel Kazimierz II Hotel
Hotel Kazimierz II Kraków
Hotel Kazimierz II Hotel Kraków
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kazimierz II
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Nabi
30 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nabi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en grup
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Wioletta
Viatge en grup
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wioletta
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
15 de maig de 2025
Thomas
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sanna
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sanna
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
James
11 de maig de 2025
James
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paula
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniele
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniele
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lisa
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge en grup
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurent
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Darren
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Josef
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josef
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
James
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gareth
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gareth
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Marcus, Vallentuna
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Marcus
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
2 de nov. de 2024
Michael
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge en família
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mycket bra hotell
Marie
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Erika
9 d’oct. de 2024
Erika
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mette
Viatge en grup
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette
Estada de 5 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nolwenn
Viatge en família
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nolwenn
Estada de 7 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Ove
3 de set. de 2024
Ove
Estada de 4 nits (ag. 2024)