Ramada by Wyndham Aonang Krabi

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel per a famílies amb servei gratuït de transport per la zona i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ramada by Wyndham Aonang Krabi

Habitació de luxe, piscina privada | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar
Àrea amb seients del vestíbul
Vista des de l'habitació
Ofereix vistes a la piscina i s'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
Habitació de luxe, piscina privada | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Gimnàs
  • Bar
  • Piscina
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar disponible
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
  • 58 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació superior

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
  • 58 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació Deluxe, accés a la piscina

7,0 sobre 10
(2 opinions)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • 80 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació Deluxe, vistes a la piscina

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • 72 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Deluxe Room with Pool Access

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed O BÉ 2 Twin Beds

Superior Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed O BÉ 2 Twin Beds

Deluxe Room with Pool View

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed O BÉ 2 Twin Beds

Deluxe Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed O BÉ 2 Twin Beds

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
109 Moo 3, Aonang, Muang, Krabi, Krabi, 81180

Què hi ha als voltants

  • Platja Ao Nang - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Mercat Nocturn Ao Nang Landmark - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Platja Nopparat Thara - 2 minuts en cotxe - 1.6 km
  • Platja de Tonsai - 35 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Platja de Railay Oest - 44 minuts en cotxe - 5.1 km

Com moure’s per la zona

  • Krabi (KBV-Aeroport Internacional de Krabi): a 48 min en cotxe

Restaurants

  • ‪KoDam Kitchen - ‬10 minuts a peu
  • ‪Sanim Coffee - ‬6 minuts a peu
  • ‪Sawasdee - ‬1 minuts a peu
  • ‪Nang An Restaurant - ‬7 minuts a peu
  • ‪Krabi Timber House - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Ramada by Wyndham Aonang Krabi

Hotel de 4 estrelles per a famílies a prop de Platja Ao Nang
T'esperen un bar a la piscina, un bar al costat de la piscina i una terrassa a Ramada by Wyndham Aonang Krabi. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, Talay Thong Restaurant, ofereix esmorzars, dinars, sopars i una ubicació al costat de la piscina. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un jardí i un parc infantil.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules, para-sols de piscina i un bar a la piscina
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), transport gratuït per la zona i servei de cangur (de pagament)
  • Servei de consergeria, sala de recepcions i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 80 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador de disseny
  • Televisors LCD amb canals per cable
  • Balcons, frigorífics i bullidores elèctriques

Idiomes

Xinès (mandarí), anglès i tailandès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de trasllat per la zona gratuït; cobreix fins a 2 km
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 350 THB per persona
  • Un bar
  • Un bar a la piscina
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Talay Thong Restaurant

Activitats

  • Biblioteca
  • Club infantil gratuït
  • Gimnàs
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de jocs o videojocs

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Club infantil gratuït
  • Frigorífic a l'habitació
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de jocs o videojocs
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona gratuït

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 4 edificis
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2009
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera profunda
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 22:30, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1200.0 THB per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350 THB per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 THB per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 1200.0 THB per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Aonang Nagapura
Aonang Nagapura Resort
Nagapura
Nagapura Resort
Ramada Wyndham Aonang Krabi Hotel
Ramada Wyndham Aonang Hotel
Ramada Wyndham Aonang Krabi
Ramada Wyndham Aonang
Aonang Nagapura Resort Spa
Ramada by Wyndham Aonang Krabi Hotel
Ramada by Wyndham Aonang Krabi Krabi
Ramada by Wyndham Aonang Krabi Hotel Krabi

Preguntes freqüents

Ramada by Wyndham Aonang Krabi té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Ramada by Wyndham Aonang Krabi?

Amb data 22 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ramada by Wyndham Aonang Krabi el dia 4 de jul. de 2025 són d'almenys 37,23 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Ramada by Wyndham Aonang Krabi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Ramada by Wyndham Aonang Krabi?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ramada by Wyndham Aonang Krabi?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ramada by Wyndham Aonang Krabi?

Registre de sortida: 11:00.

Ramada by Wyndham Aonang Krabi ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 800 THB per vehicle.

On es troba Ramada by Wyndham Aonang Krabi?

Aquest hotel per a famílies és a Krabi i es troba a prop de la platja. És a menys de 2 km de Mercat Nocturn Ao Nang Landmark, Platja Ao Nang i Platja Nopparat Thara. McDonald, Aonang i Ko Poda també són a menys de 2 km.

Opinions: Ramada by Wyndham Aonang Krabi

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 17 de 77 opinions
Puntuació 8: Bo. 24 de 77 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 15 de 77 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 77 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 77 opinions

7,0/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

5,4/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

YUKI

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
プールが最高
Estada de 6 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Sylvie

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel laissé à l abandon. Bien dommage car le site a un tres bon potentiel..
Estada de 7 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Adam, Houston

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
They gave us the wrong room, so we had to pack and change rooms. Then, the air conditioner didn’t work so we had to change rooms again. The facilities are run down everywhere- needs renovation.
Estada de 6 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Rockee

Room was large but needed attention from tub grouting to curtains. Need to replace frayed and old towels with new. Lighting system inconvenient to use and poor placement. Bugs on wall, behind paintings and misquito or bed bug bites.
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

carl

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel has seen better days , flies around the food at breakfast , mould on the bedroom walls , the rooms stank.. we stayed for a few hours overnight due to an emergency at nearby hospital so it did the job , do not stay for any longer.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

lindy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Julie

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Disappointed with Ramada / Wyndham!

Upon check in, we requested a ground floor room due to knee issues for one of our parents, they told us they were sold out but if we paid for an upgrade they whispered that they would see what they could do, upgrade was $250 Cdn in cash - would not take credit card. While checking in, another couple wanted a refund, stating the pictures and description on the website definitely did not match what you saw in person. I would second that! Property is showing its age, beds are not comfortable, not even a little bit. Sheets had small tears, stains on accent pillows and walls. Leaks coming from the ceiling in bathroom, lots of mildew build up around tub and sink. The pool was cleaned manually daily but still had oily residue likely from sun screen and the filtering system did not work so they had to run hoses and filters beside the pool which was noisy and a bit disruptive. Lots of pool tiles are missing causing sharp areas. Only 11 lounge chairs available. The upside, good location, close to the action but still a quiet area. There is a 7-11 directly accross the street. The hotel was not full as they had claimed so the place was quiet. If we needed extra towels or water, they responded quickly. Wi-fi was good as well and the rooms on the main floor with pool access were huge... To capture, we spent 7 nights for $800 Cdn plus the $250 upgrade during the last week of February. Not sure if we got what we paid for but I certainly won't be back.
Estada de 7 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Petra

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Fint hotell, rymliga rum och stor pool. Bra läge! Lite slitet och eftersatt annars bra!
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

spencer

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)

4/10, Deficient

Matthew

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
this has been the mOst expensive hOtel stay during Out 3week thailand trip. we spent twO nights here & tO say the hOtel was tired is understating Our accOmadatiOn sutuatiOn. glad tO have left. the staff we met were pleasant, but, I feel, cOuldn’t really be arsed.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

Tomas

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
First look, good. Bed was among the hardest and squeakiest ever, with uneven and hard sleeping positioning. Really big room and balcony. No elevator, only stairs. Huge pool and very calm and not any ”24h pool occupants”, none! Very old an basically everything is broken one way or another… Shower was good to shower in but I’ve never seen one third of water spraying upwards, and creating water damage in the roof! This hotel really needs a renovation for the price it cost.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Eduardo

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel com muito bom espaço, quartos grandes, piscina enorme, mas cuidado Necessita de uma reforma urgente
Estada de 3 nits (gen. 2025)

4/10, Deficient

Anna Sharonina and Arman

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Please don’t be misguided or misled by the name Ramada by Wyndham Aonang Krabi. This property is far from what you might expect from the Ramada chain. Honestly, it was an embarrassment, and we were genuinely shocked by the state of the hotel. Don’t let the photos fool you! Everything in the hotel was old and dirty. While technically liveable, the condition of the property was far below acceptable standards. Dirty curtains, towels that looked like they had been used for years, and an outdated swimming pool in terrible condition (the poolside tables were literally falling apart) were just a few of the issues. Even attempting to use the pool was unpleasant—it left a sticky feeling on the skin! The overall territory of the hotel was poorly maintained and desperately needed a thorough cleaning and significant repairs. If this were marketed as a 2-star or maybe a very low-end 3-star property, it might work for some travelers. But under the Ramada name? No, no, no. Breakfast Woes The hotel offers breakfast for 300 THB per person, but you can easily find far better options just steps from the hotel for around 400 THB for two adults. This is just another example of the lack of value here. Our Experience We booked this property based on the name “Ramada” and the photos, as we’ve had good experiences with Ramada hotels in other countries. Unfortunately, this was a mistake. To avoid disappointment, set your expectations closer to a low-grade hostel, and you might not be as dishearten
Estada de 10 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

jeffrey

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Horrible hotel

Hotel is old, dirty, run down, truly depressing. Matresses are hard, old. Bathrooms same thing: my shower did not work, toilett liking, sink broken and grotescally glued. Pictures in site are from when property opened. Horrible property
Everithing is dirty
Estada d’1 nit (gen. 2025)

4/10, Deficient

hariroop

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Not 4 star. Misleading!

This is definitely not a 4 star property. The toilets clog and stink regularly. The rooms have fungus here and there. Basic amenities like drinking water, tea/coffee were not replenished. Had to ask for these, and were later told that water is chargeable. Not 4 star practice. The breakfast itself was worse than what's offered at the casual restaurants outside the hotel. Again, not 4 star offering. If this is the level of service and quality, they shouldn't brand themselves as 4 star or Ramada. It's misleading and leaves traveller's feeling swindled.
Estada de 3 nits (des. 2024)

6/10, Acceptable

Cathrin

Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

jimmy

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
No hot water no wifi no electricity we couldn’t stay smelly dirty
Estada de 3 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Mathias

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Old Hotel with the dirtiest Hotel pool

Dont be fooled by the name or their pictures. Booked a swimup room, but the pool was super dirty. The entire resort had its prime long ago, and they dont care at all which is a shame since it has alot of potential
Estada de 3 nits (gen. 2024)

8/10, Bo

Dröfn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fine rom og basseng og hyggelig betjening

Var der kun en natt så fikk ikke sjekka ut renholdet eller frokosten, da vi reiste veldig tidlig. Men generelt sett et fint hotell, veldig fint stort basseng med bar i bassenget. Fine store rom og hyggelig personale. Rett ved KoDam som er den beste thai restauranten i Ao Nang. Litt unna Ao Nang stranda, som trekker litt ned, men koster kun 100 Bhat med tuktuk ned til byen så ikke noe stort problem. Hvis vi skal ha en natt eller to i Ao Nang igjen så booker vi oss nok inn på dette hotellet.
Estada d’1 nit (març 2020)

6/10, Acceptable

Asbjørn

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Noe skuffende til 4 stjerner

Vi har bodd på RAMADA i 3 dager.Vi har flere ganger sett på hotellet som et barnevennlig sted, der vi kunne tenkt oss å ta med hele familien. Og nå bestemte vi oss altså for å teste lokalitetene. Det er et hotell som ligger fint til, tilbaketrukket fra hovedveien sin støy og larm. Stort basseng med åpen poolbar. Veldig vennlig betjening. Store rom. Men, for det er dessverre et stort men. Vi sjekket inn på rom i andre etg med utsikt mot poolen. Vi hadde ikke vært der lenge før vi merket mugglukt. Det var gjennomslag av mugg fra badeveggen. Sorte skjolder langs betongveggen. Resepsjonisten ble hentet inn, og vi fikk straks byttet rom, da vedkommende kjente lukten selv. Selv det nye rommet er ikke bra, men bedre. Her er det flere hull gipstaket etter vann fra airconditionen. Også her fuktskjolder på veggen mot badet. Sengene var store, men veldig hårde, om ei uvanlig . Så gjelder det renhold. Trapper og trappevegger kan ikke være seriøst vasket på år! Det ligger et inngrodd lag med skitt over alle overflater. I matsalen var det tydelig at inventaret kanskje kunne trenge en omgang, sokkelen på skapene hadde tydeligvis ikke tålt vannsøl. Frokosten var imidlertid fin. Veldig bra omelett. Dessverre ingen bacon. Uansett er 4 stjerner langt å overdrive. Vi forlanger mer av et hotell i den klassen. Kanskje en svak 3. Vår vurdering på skalaen poeng blir 4, på grunn av hyggelig betjening og god frokost, ikke på grunn av lokalitetene forøvrig. Her bør Wyndham gruppen gjøre en innsats.
Benken på matsalen,  detalj.
Manglende trappevask. Og ikke nok med det.
Fuktgjennomslag fra badet,
Benken i matsalen
Estada de 3 nits (març 2020)

8/10, Bo

Ingela

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Bra hotell

Lite slitet men stort rum. Hårda sängar. Poolområdet fint med stor pool med bar. Frukost riklig, men för dyr
Estada de 5 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Jonatan

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 13 nits (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Alena

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
It didn't meet my expectations of a 4star hotel, more like a 3 star hotel.
Estada de 3 nits (ag. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 3 nits (ag. 2019)