Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pavilion Queen's Bay





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Ventilador de sostre
Sofà llit
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Ventilador de sostre
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Sofà llit
També et pot agradar

Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi
Ao Nang
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 454 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

56/3 Moo 3, Tambol Ao Nang, Amphur Muang, Krabi, Krabi, 81000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Style Ao Nang Beach Resort Krabi
Holiday Style Ao Nang Beach Resort Krabi
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 256 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 412 THB per adult i 206 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 100 THB per hora. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1850 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 25 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pavilion Queen's Bay Hotel
Pavilion Queen's Bay Hotel Krabi
Pavilion Queen's Bay Krabi
Pavilion Queen`s Bay Hotel Ao Nang
Pavilion Queens Bay Hotel Krabi
Pavilion Queens Bay Krabi
Pavilion Queen's Bay Krabi/Ao Nang
Pavilion Queen's Bay
Pavilion Queen's Bay Hotel
Pavilion Queen's Bay Krabi
Pavilion Queen's Bay Hotel Krabi
Preguntes freqüents
Opinions: Pavilion Queen's Bay
Opinions
7,0
Bo
6,8/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Henrik
4 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Låg standard
Henrik
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Alexandra
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alexandra
2/10, Horrible
Lene, Glostrup
21 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Booket ikke dette hotel
Lene
Estada de 13 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
Ton, Lelystad
29 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Buiten leuk hotel binnen oud
Ton
Estada de 18 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (maig 2017)
4/10, Deficient
Michael, Würzburg
3 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ehemals schönes Hotel in grauenhaftem Zustand
Michael
8/10, Bo
Marcelo C S
10 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Wifi ruim.....
Marcelo C S
8/10, Bo
Peter
18 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Prisvärt
Peter
6/10, Acceptable
Ellen
17 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lungt hotell med trevlig personal.




Ellen
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
À fuire! Horrible!
Viatger verificat
8/10, Bo
goeran
26 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
goeran
6/10, Acceptable
Thomas, Frankfurt
6 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gutes Preis-Leistungs Verhältnis
Thomas
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de des. de 2016
Viatger verificat
8/10, Bo
Shadiya
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel.



Shadiya
10/10, Excel·lent
FABIO
22 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Apenas uma noite antes de ir a Phi Phi
FABIO
8/10, Bo
Tetsuya
14 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
くつろげるホテル
Tetsuya
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel in state of refurbishment
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Claire
17 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Claire
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de juny de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
4/10, Deficient
JIA YAN
20 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JIA YAN
6/10, Acceptable
Matthew, Blandford
13 de maig de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Not bad but could be better
Matthew
2/10, Horrible
AL, Houston, Texas USA
9 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació