Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HAPPY HOTEL





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Sofà llit: individual
Ventilador portàtil
Divan llit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

658 Moo 2, Ao Nang, Krabi, Krabi, 81180
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 500 THB per adult i 300 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 850.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Preguntes freqüents
Opinions: HAPPY HOTEL
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lomalla lasten kanssa
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Yusuf Sertaç
5 de març de 2025
Yusuf Sertaç
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Wesley
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wesley
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tabitha
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic, clean, modern
Tabitha
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gray
27 de febr. de 2025
Gray
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gray
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gray
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not finished being built


Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy Hôtel comme notre séjour

Christine
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Aleksandr
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Aleksandr
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Bent
21 de febr. de 2025
Bent
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viktor
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viktor
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sofia
21 de febr. de 2025
Sofia
Estada de 5 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Jeanette
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Defekt badværelser
Jeanette
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
elodie
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
elodie
Estada de 7 nits (febr. 2025)