Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Putatan Platinum Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble bàsica, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Family Room
Superior Single Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lorong Hussin, Jalan Putatan, Putatan Town, Kota Kinabalu, Sabah, 88200
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 MYR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 MYR per adult i 8 MYR per nen (preu aproximat).
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Putatan Platinum Hotel Kota Kinabalu
Putatan Platinum Hotel
Putatan Platinum Kota Kinabalu
Putatan Platinum
Putatan Platinum Hotel Kota Kinabalu, Sabah
Putatan Platinum Hotel Hotel
Putatan Platinum Hotel Kota Kinabalu
Putatan Platinum Hotel Hotel Kota Kinabalu
Preguntes freqüents
Opinions: Putatan Platinum Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Zainab
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zainab
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Amoi, Kuching
Viatge en família amb nens petits
8 de febr. de 2020
Amoi
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Chun Lim
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
So so
Chun Lim
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Youjhen
3 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
還可以
Youjhen
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Manan, Kota Kinabalu
Viatge en família amb nens petits
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manan
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Lee fui
18 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lee fui
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Denny, Malaysia
6 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Denny
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Dzeck, Malaysia
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dzeck
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Junainah
7 de set. de 2018
Comfortable & enjoyable stay
Junainah
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Jye, KK
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jye
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
ravindran
24 de juny de 2018
ravindran
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Complete facilities with affordable prices.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
noreen, Kuala Lumpur
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money.
noreen
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel and close to basic needs
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Jessica
8 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació