Api-Api Guest House
Hotel amb 2 restaurants, molt a prop de Oceanus Waterfront Mall
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Api-Api Guest House





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Api-Api Centre, Block 2 lot 12 . F1, Kota Kinabalu, Sabah, 88000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Promenade Service Apartments
Promenade Service Apartments
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
6.6 de 10, 451 opinions
Preu actual: 19 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: entre 15 i 15 MYR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 MYR per vehicle.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 MYR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Api-Api Guest House Hotel Kota Kinabalu
Api-Api Guest House Hotel
Api-Api Guest House Hotel
Api-Api Guest House Kota Kinabalu
Api-Api Guest House Hotel Kota Kinabalu
Preguntes freqüents
Opinions: Api-Api Guest House
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Ong
22 de març de 2020
Ong
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Timothy
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timothy
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Charie
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charie
Estada de 5 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Amir Hafiz
10 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bad & expensive
Amir Hafiz
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Just OK
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Steven
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
Steven
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Lloyd, Australia
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lloyd
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Ki Yam
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Budget nice stay
Ki Yam
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
ROMLI, KUALA LUMPUR
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient location.
ROMLI
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
ryan ogie, manila philippines
22 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ryan ogie
Estada de 4 nits (abr. 2018)