Elckerlyck Inn Hotel
Hotel amb certificació ecològica a Kortrijk amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Elckerlyck Inn Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rollegemkerkstraat 56, Rollegem, Kortrijk, 8510
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Elberg ApartHotel
Elberg ApartHotel
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
- Servei de neteja
8.2 de 10, Molt bé, 22 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.12 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 3 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 2 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 2,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Elckerlyck
Elckerlyck Inn Hotel
Elckerlyck Inn Hotel Kortrijk
Elckerlyck Kortrijk
Elckerlyck Inn Hotel Hotel
Elckerlyck Inn Hotel Kortrijk
Elckerlyck Inn Hotel Hotel Kortrijk
Preguntes freqüents
Opinions: Elckerlyck Inn Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gilles
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Formidable
Gilles
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Hety
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hety
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jos
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jos
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Jelle
18 de maig de 2024
Jelle
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Bram
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bram
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Frank
16 d’abr. de 2024
Frank
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Frank
Viatge de negocis
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
10 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
S
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aanrader
S
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Dirk
13 d’ag. de 2023
Dirk
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
pascal
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pascal
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Soc civ
Viatge de negocis
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
expérimenté la simplicité et la gentillesse
Soc civ
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Christèle
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Courtrai



Christèle
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Thomas
19 de juny de 2022
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Risto
17 d’abr. de 2022
Risto
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
Catherine
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Sylvie
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I won‘t come back again
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Anders
15 de set. de 2018
Anders
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
ROSARIO
7 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROSARIO
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Magnus
11 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnus
8/10, Bo
Gijs-Jan
14 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Gijs-Jan
Estada d’1 nit (des. 2017)