Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Colibri





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Colibri es troba a Koné. Indrets com Platja de la Badia del Jardí i Platja de Franco sorprendran tots els viatgers amb la seva bellesa natural; si et ve de gust gaudir d'unes vacances actives, no et pots perdre Moll - Pontó.

RT1 Sortie Nord de KONE, Kone, Province nord, 98860
Què hi ha als voltants
- Platja de la Badia del Jardí - 14 minuts en cotxe - 9.8 km
- Moll - Pontó - 32 minuts en cotxe - 41.6 km
- Platja de Gatope - 32 minuts en cotxe - 41.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Stonegrill Steakhouse - 9 minuts en cotxe
- Mamma mia - 3 minuts en cotxe
- Le Creek
- Pizz'a Dom - 4 minuts en cotxe
- Escale de Kone - 3 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 1800 XPF per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 2000.0 XPF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Colibri Kone
Hotel Colibri Hotel
Hotel Colibri Hotel Kone
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Colibri
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Suzie
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Suzie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Guillaume
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillaume
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yann
31 de gen. de 2025
Yann
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Yann
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yann
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Isabelle
Viatge en família
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Passable
Isabelle
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Christophe
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Frédéric
Viatge en família
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Frédéric
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Denis
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Denis
Estada de 5 nits (set. 2024)
8/10, Bo
valérie
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
valérie
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
pascal
19 de set. de 2023
pascal
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Ian
Viatge en parella
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Denis
21 de maig de 2023
Denis
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Marilyn
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marilyn
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Isabelle
12 d’abr. de 2023
Isabelle
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Lyne
Viatge en parella
8 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lyne
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
catherine
Viatge en grup
1 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
catherine
Estada de 2 nits (mar ç 2023)
2/10, Horrible
Haruki
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Haruki
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Virginie
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Virginie
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Lysie
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent sejour
Lysie
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Valerie
Viatge en família
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Valerie
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
fany
Viatge en família
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Que du bonheur
fany
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Yvon
Viatge en parella
19 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvon
Estada de 4 nits (febr. 2022)