Galeria de fotos de l’allotjament Anavana Beach Resort





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Casa rural Deluxe

Casa rural Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28/1 Moo 3, Bophut, Chaweng, Koh Samui, Surat Thani, 84320
Sobre aquest allotjament
Anavana Beach Resort
Allotjaments similars

Amari Koh Samui
Amari Koh Samui
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 834 opinions
Preu actual: 126 €
taxes i impostos inclosos
20 d’oct. - 21 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 525 THB per adult i 350 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 2000 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property does not provide disposable plastic water bottles. Guests receive a reusable stainless steel water bottle at check-in (included in the resort fee) that can be filled at water stations throughout the property and participating venues in the area.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
Poppies Resort
Poppies Samui
Poppies Samui Resort
Anavana Beach Resort Resort
Anavana Beach Resort Koh Samui
Anavana Beach Resort Resort Koh Samui
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Anavana Beach Resort
9,8
Magnífic
9,6
Neteja
9,0
Ubicació
9,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 d’ag. de 2025
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamie Smith, Bossier City
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie Smith
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 12 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best!!!


Robert
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bailey
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bailey
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jami
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jami
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
jonathan geoffrey thomas
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
jonathan geoffrey thomas
Estada de 17 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
13 de març de 2025
Julie
Estada de 15 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcel, Luzern
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada de 12 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Zorica
10 de març de 2025
Zorica
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Winnie
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Winnie
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Frank
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christa
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe, UCEL
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 11 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anavana Experience
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
William j
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William j
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Tynesha
Viatge en grup
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tynesha
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Evelyn
Viatge en família
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Eriko
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eriko
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en família
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (jul. 2024)