Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Asafuji





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 207 €
7 d’oct. - 8 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, vistes al llac (Japanese Style)

Habitació tradicional, vistes al llac (Japanese Style)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, vistes al llac (Japanese Style, Half Board)

Habitació, vistes al llac (Japanese Style, Half Board)
10,0 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

358 Asagawa, Minamitsuru, Fujikawaguchiko, Yamanashi-ken, 401-0303
Sobre aquest allotjament
Hotel Asafuji
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informaci ó important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Asafuji
Hotel Asafuji Hotel
Hotel Asafuji Fujikawaguchiko
Hotel Asafuji Hotel Fujikawaguchiko
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Asafuji
9,8
Magnífic
9,6
Neteja
9,0
Ubicació
10
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar, MISSISSAUGA
20 d’ag. de 2025
Cesar
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lu
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lu
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
HIDEAKI
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

HIDEAKI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marko
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Marko
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philip
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Cathy
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel de style japonais confortable
Cathy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaron
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tiffany
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiffany
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
Viatge en parella
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
10/10, Excel·lent
Hua
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hua
10/10, Excel·lent
WING SHAN
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff are very polite and helpful
WING SHAN
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Joe
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in kawaguchiko
Joe
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mong Yu Rosita
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mong Yu Rosita
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wai Khin
Viatge en parella
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Khin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ka Kin
Viatge en parella
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Kin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Edwin
Viatge en parella
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edwin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Naman
Viatge en parella
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naman
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge en família
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
SUE JIN
Viatge en grup
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

SUE JIN
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabio
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (set. 2024)