Radisson Blu Kochi

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Kanayannur amb 2 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Kochi

Piscina coberta
Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació
Suite prèmium | Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació
Vestíbul
Lounge al vestíbul
VIP Access

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Spa
  • Piscina
  • Bar
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Suite presidencial

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Un bidet
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite executiva

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació empresarial (Business Class)

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Un bidet
  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Club

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

7,8 sobre 10
(10 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Un bidet
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
S.A Road, Elamkulam Junction, Kadavanthra, Kanayannur, Kerala, 682 020

Què hi ha als voltants

  • Passeig Marítim - 7 minuts en cotxe - 4.2 km
  • Centre comercial Lulu - 9 minuts en cotxe - 8.5 km
  • Mercat d'Espècies - 15 minuts en cotxe - 11.3 km
  • Palau Mattancherry - 16 minuts en cotxe - 12.0 km
  • Platja de Fort Kochi - 18 minuts en cotxe - 13.7 km

Com moure’s per la zona

  • Elamkulam Station: 2 min a peu
  • Vyttila Station: 5 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Cochin (COK): a 57 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Mel-b's - ‬7 minuts a peu
  • ‪Ambiswami vegetarian restaurant - ‬10 minuts a peu
  • ‪Chiyang - ‬6 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬14 minuts a peu
  • ‪Naushad The Big Chef Restaurant - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Radisson Blu Kochi

Hotel a prop de Centre comercial Lulu
T'esperen un esmorzar continental gratuït, un bar al costat de la piscina i un jardí a Radisson Blu Kochi. Regala't un massatge a l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina xinesa. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), assistència turística i per a la compra d'entrades i cafè/te a les zones comunes
  • Servei de consergeria, aparcament per a bicicletes i servei de recepció obert les 24 hores
  • Caixa forta a la recepció, botiga de regals o quiosc i sala de banquets
  • Als comentaris dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 150 habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen banyeres i dutxes independents i bidets
  • Televisors LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:30
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina

Restaurants a les instal·lacions

  • High Bar
  • Keshia
  • Mainland China
  • Wellington

Activitats

  • Centre de benestar
  • Piscina coberta
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina coberta

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 557 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • Massatge

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Agafador a la dutxa
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Baranes als passadissos
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Construït l'any 2009
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera i dutxa independents
  • Barnussos
  • Bidet
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

Les instal·lacions o els serveis que hi ha a continuació no estarà disponible des del dia 19/maig/2025 fins al dia 30/juny/2025 (les dates poden canviar):
  • Piscina
Aquestes instal·lacions tanquen segons la temporada cada any entre les dates 27/març i 15/abril:
  • Una de les piscines

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1690 INR per vehicle només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Radisson Blu Kochi Hotel Cochin
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Cochin
Radisson Blu Kochi
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Kanayannur
Radisson Blu Kochi Hotel Kanayannur

Preguntes freqüents

Radisson Blu Kochi té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta. Una de les piscines es tanca per temporada cada any durant aquest període: 27/març - 15/abril. La piscina no estarà disponible des del dia 19/maig/2025 fins al dia 30/juny/2025 (les dates poden canviar).

Quant costa allotjar-se a Radisson Blu Kochi?

Amb data 24 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Radisson Blu Kochi el dia 30 de juny de 2025 són d'almenys 58,01 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Radisson Blu Kochi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Radisson Blu Kochi?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Radisson Blu Kochi?

Registre de sortida: migdia.

Radisson Blu Kochi ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1690 INR per vehicle.

On es troba Radisson Blu Kochi?

Aquest hotel amb spa es troba a Elamkulam i a menys de 3 km de les atraccions següents: Galeria d'Art Durbar Hall, Carretera Mahatma Gandhi i Drassanes de Cochin. Gurudwara Sri Guru Singh Sabha i Centre Square Mall també són a menys de 5 km. Elamkulam Station és a 2 min a peu i Vyttila Station, a 19 min.

Opinions: Radisson Blu Kochi

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 88 de 208 opinions
Puntuació 8: Bo. 61 de 208 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 28 de 208 opinions
Puntuació 4: Deficient. 14 de 208 opinions
Puntuació 2: Horrible. 17 de 208 opinions

8,2/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

raameshwar

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
My stay at Radisson blu kochi was excellent.The staff at the reception especially Anakha and Delvin was very helpful and supportive.I loved kenisha restaurant at Radisson blu and their breakfast spread was awesome with more options.
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Sibi

Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Sunish

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a pleasant stay at the hotel. Staff were excellent—very courteous and helpful throughout. Check-in and check-out were smooth and hassle-free. The breakfast spread was truly excellent, with a great variety and quality. However, the room didn’t quite meet my expectations. The bedding, in particular, was hard and lacked the softness and comfort I was hoping for. Overall, a decent stay with standout service and food.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Anuj

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall good experience
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

SPARSH, hathras

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good property
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Mathew

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 13 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We went for a relaxing stay but from check in onwards it was disappointing and room was so unclean bedding and room and toilet was so bad xx
Estada d’1 nit (febr. 2025)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Avoid this Hotel! Definitely NOT 5 star

Certainly not a 5 star hotel. Full of mosquitoes. Buffet breakfast very haphazard - staff not replenishing food and drink items in timely manner. Do not use travel desk at hotel. Given a driver who did not know route and constantly changing direction (we had to google route and show him way!) and after consulting with travel desk by phone, it was agreed we would only have half day (4 hours) for half the price and this was reconfirmed by Manjusha Shibin. At check out, we were still charged for full day. After having to wait 1.5 hours, and speaking to Manushi, she would only discount the full day charge of 5000 rupees to 4000 rupees despite her previous confirmation. As a result of hotel poor service, we nearly missed our train causing huge amount of stress and were forced into paying. Very poor customer service which has left us feeling cheated and extremely upset. Whilst at the hotel, we noticed many people complaining. Not recommended. Rooms needed renovating, poorly cleaned. Facilities lacking - had to wait an hour for a drink in the bar. There are huge advertising signs stating Zhima Restaurant now open but it is still being renovated so only eating option is the buffet which does not make for a convivial relaxing evening with friends. This hotel would struggle to get a 2 star rating in most countries.
Estada de 4 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

Roice

Estada de 4 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Archana, Sunnyvale

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We picked this hotel because of their excellent Travel Desk services. From the very first Manjusha was very responsive and helped us with our travel bookings. We made a last minute decision to go to Kochi and were looking for someone local to help with travel arrangements. Manjusha helped with picking out trip ideas for us as well as arranging a car and driver. Everything was reasonably priced and well coordinated. The hotel itself was good with friendly staff. Breakfast buffet which was included was very good. I’d recommend this place especially their concierge services.
Estada de 4 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Jane

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Reception Staff were very helpful especially Anakha, Sajin and Devlin. We only booked the one night stay as needed to be near train station for our next part of our trip. Only downside of hotel was the amount mosquitos. Unfortunately they were in our room on 23 floor and where we sat in reception area. Our room also smelt damp. We got bitten more here than on our backwaters trip. Yes we know it’s India but we have been travelling over two weeks and managed to avoid them on the whole until now. Breakfast seemed very disorganised and there was no hot water to make tea. I asked staff twice and eventually I was brought some in a cup. Seems something so basic should have been on display.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

ISSAM, AULNAY SOUS BOIS

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Le petit déjeuner , la piscine et le confort de la chambre
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Roshni

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Location is great. 2 minutes away from metro station. Could go shopping every day. Breakfast was great including continental and South Indian. Service was excellent. Staff are very helpful namely Ajay, Delvin. Really felt like home.
Estada de 6 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Aparna, Melbourne

Estada d’1 nit (des. 2024)

6/10, Acceptable

Dilip

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Best thing liked about the hotel was ala carte food preparation was very good and tasty, with good portions. Good staff members but Hotel is low on staff so there are many issues related to that and building is old with frequent elevator issues.
Estada de 4 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Ola

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Parvinder singh

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Our stay at Radisson Blu, Kochi, was truly memorable. The property was fantastic, offering a perfect blend of comfort and luxury. The staff were exceptionally friendly and attentive, making us feel welcome throughout our stay. It was a wonderful experience for the entire family!
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Janardhanan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel. Friendly staff.
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Kitt

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The buffet was the best I’ve ever had! Great views and friendly staff
Estada de 2 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

David

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
I arrived 45 minutes before the 2pm checkin time, after a tiring journey. I asked if I could leave my bags, or if my room was available for early checkin. I was in luck! Reception told me that my room was ready, and to wait in the lobby. 45 minutes later, at the official checkin time, I was getting impatient. (If my room was not ready, tell me, don't tell me lies). I was checked in, and told that my bags would be sent up straight away. I went to my room, and waited for my bags. After 30 minutes of no bags I went down again to reception. My bags had been lost! Me and the bell boy eventually found my bags. I was very tired by this time, I grabbed a shower and realised how filthy and run-down the room was. I had partially unpacked by this time, but I decided to challenge the whole situation with the manager. I found him strutting around reception. I explained the situation, and requested a new room. "Give me 5 minutes" he said. 20 miuntes later he had disappeared. I was eventually given a clean room. But the safe was defective, and the minibar locked. I stayed 3 nights. My experience did not improve - poolside areas were dirty, service was slow or non-existent, no coffee was available at breakfast!!, no clean glasses available for water in reception, etc, etc. 5 star? I don't think so!!! And Radisson Blu??? No where near the standard of any other Radisson Blu hotel that I've ever stayed in, and not worthy of the name Radisson Blu. Shocking.
Estada de 3 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Anusmitha

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very friendly staff
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Loveena

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property have us a memorable experience with an upgrade to premium suite. Thanks to Sunnemin for being a great host for my family. The breakfast buffet was also ravishing.
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Great staff Excellent service .. Unfortunately the place feels a bit outdated.
Estada d’1 nit (jul. 2024)