Kay Kay Residency
Casa d'hostes a Kanayannur amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kay Kay Residency





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 1 llit individual

Habitació individual econòmica, 1 llit individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 dormitori

Habitació doble econòmica, 1 dormitori
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

44/3187, deshabhimani road, kaloor, Kanayannur, kerala, 682017
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

South Gate Residency
South Gate Residency
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
6.2 de 10, 11 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 75 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 200.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Kay Kay Residency Guesthouse Kochi
Kay Kay Residency Guesthouse
Kay Kay Residency Kochi
Kay Kay Residency Guesthouse
Kay Kay Residency Kanayannur
Kay Kay Residency Guesthouse Kanayannur
Preguntes freqüents
Opinions: Kay Kay Residency
Opinions
7,0
Bo
6,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de nov. de 2022
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Vivek
Viatge de negocis
4 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivek
Estada d’1 nit (febr. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Radhakrishna, thrissur
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Radhakrishna
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Shaji
28 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei