Abad Atrium

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Abad Atrium

Vestíbul
Àrea amb seients del vestíbul
Piscina a l'aire lliure i piscina a la terrassa superior
Detall de l'interior
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Piscina
  • Gimnàs
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Suite, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
  • 46 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Minibar
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació individual superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Minibar
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit doble O BÉ 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
M.G. Road, Kanayannur, Kerala, 682035

Què hi ha als voltants

  • Passeig Marítim - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Palau Bolgatty - 6 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Mercat d'Espècies - 16 minuts en cotxe - 12.0 km
  • Palau Mattancherry - 17 minuts en cotxe - 12.7 km
  • Platja de Fort Kochi - 18 minuts en cotxe - 8.6 km

Com moure’s per la zona

  • Maharaja's College Station: 8 min a peu
  • Lissie Metro Station: 3 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Cochin (COK): a 59 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬1 minuts a peu
  • ‪Pai Brothers Fast Food - ‬4 minuts a peu
  • ‪Central Square Food Court - ‬2 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬3 minuts a peu
  • ‪Abad Atrium - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Abad Atrium

Hotel per a famílies a Ernakulam Central
Un esmorzar d'estil bufet gratuït, una terrassa superior i una cafeteria són només algunes de les comoditats que ofereix Abad Atrium. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o la sala de vapor i dona't el gust amb tractaments aiurvèdics o un massatge. El restaurant de les instal·lacions, Cafe Royal, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un jardí i servei de bugaderia i tintoreria.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer, servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i piscina a la terrassa superior
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i atenció multilingüe
Característiques de l'habitació
Les 52 habitacions presenten detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Llits addicionals (de pagament) i bressols (de pagament)
  • Banys que ofereixen banyeres i dutxes independents i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals prèmium
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Anglès, francès, alemany i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Cafe Royal

Activitats

  • Centre de benestar
  • Lloguer de bicicletes
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina a la terrassa superior
  • Piscina coberta o a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Sauna

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens gratuïtes
  • Bressol (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa superior

Spa

  • Massatge
  • Sales de tractaments de spa
  • Tractaments aiurvèdics

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 5 plantes
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol (recàrrec)
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Banyera i dutxa independents
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable i per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar un certificat en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Totes les persones que tinguin a partir de 18 anys han de presentar el registre de vaccinació contra la COVID-19. També cal haver rebut la pauta completa de vacunació com a mínim 1 dies abans del registre d'entrada.
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 5 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 750 INR per nit
Hi ha bressols disponibles per 500 INR per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 500 INR per nen (6-12 anys)
  • Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 1250.00 INR per adult

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec per l'ús del bressol: 500 INR per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 750 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note: To comply with local law, no alcohol will be served in this property on the first day of every month.

L’allotjament també es coneix com a

Abad Atrium
Abad Atrium Cochin
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Hotel Cochin
Abad Atrium Hotel Kochi (Cochin), India - Kerala
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel Kochi
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kochi
Hotel Abad Atrium Kochi
Kochi Abad Atrium Hotel
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kanayannur
Abad Atrium Hotel Kanayannur

Preguntes freqüents

Abad Atrium té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil. Podràs gaudir d'una piscina a la terrassa superior.

Quant costa allotjar-se a Abad Atrium?

Amb data 21 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Abad Atrium el dia 22 de juny de 2025 són d'almenys 43,11 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Abad Atrium accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Abad Atrium?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Abad Atrium?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Abad Atrium?

Registre de sortida: 11:00.

Abad Atrium ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1000 INR per vehicle.

On es troba Abad Atrium?

Aquest hotel per a famílies és a Kanayannur, en una zona molt cèntrica. És a pocs passos de Centre Square Mall i Carretera Mahatma Gandhi. Sri Ramakrishna Advaita Ashrama i Passeig Marítim també són a menys de 15 min. Maharaja's College Station és a 8 min a peu i M. G. Road Station, a 8 min.

Opinions: Abad Atrium

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 8 de 27 opinions
Puntuació 8: Bo. 12 de 27 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 27 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 27 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 27 opinions

8,0/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Antony Elwin Kevin

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Recommend
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Bejoy Babu

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nice location, clean premises and friendly staff. Great value.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Prince

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Kirti

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Jose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Best Hotel

We stayed over two weeks and we liked the place. Their rooms are spacious and clean.Staff is very courteous and polite in their approach especially Miss Devu. She is an asset to the organization. Their complimentary breakfast is excellent with a wide range of dishes. I would highly recommend Hotel Green Room's
Estada de 7 nits (juny 2023)

8/10, Bo

Marie jo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Confortable et central

Excellente chaîne d hôtels au Kerala , personnel très avenant et bonne cuisine indienne
Estada d’1 nit (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keep like this all time... best luck for future.,,
Estada de 2 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

Nalini

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Short pleasant stay

Pleasant short stay. Arrived at 12 am and left around 11 am. Swift check in. Clean comfortable room. Variety of buffet for breakfast and swift check out
Estada d’1 nit (set. 2018)

10/10, Excel·lent

Anupriya

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

A pleasant stay.

The staff are so very generous and they help a lot. The cafeteria staff very very helpful and attended us individually. The chef came personally and asked our needs and asked us do we need anything else. They made us feel very comfortable. All together a pleasant stay.
Estada de 3 nits (jul. 2018)

4/10, Deficient

Ivan, Singapore

Què no li ha agradat: Personal i servei

Stay for 2 nights

Experienced twice actually! Door to room couldn't open. Requested for a change of room. Happened the same the following day. Staff were not responsive. Lost my temper and requested for attention immediately. Breakfast was decent. Room and toilet cleanliness so so.
Estada de 2 nits (juny 2018)

10/10, Excel·lent

Aditya, Mumbai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great Stay

The stay was really great with the rooms being really neat and clean. It is also in the city close to the KSRTC stand making travel easy to every part of Kochi and outside. The breakfast is also great.

4/10, Deficient

its not 4 star

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Whi gave them 4* ?

We stayed at Abad Atrium paying a premium price over Abad plaza and thought it will great. The only good thing is the ebterance which looks like you are entering a solid property with posh lift in the front. Taling about our room: Full of breaks, cracks on the wall, doors. Bathroom-you would not like to take a shower in it. Broken tap, again door is cracked as well. Kto my investigation, i dillaed reception and asked then why should j pay a premium price at Atrium when i can stay at much cheaper at Abad llaza. The ayaff told this is a premiuim and newly built propoerty-which to my surprise doesnt really look new. Abad plaza does looks better from outside compare to Atrium. Hotel doesnt serve alcolohilic beverages in case anyone js jit aware of this. I would definitely not go back to this hotel. Even budget hktwls are way far better than this. I checked IBIS hotel on the same lane and which looks ljke a new propoerty. Also, anything yiu ask for at Abad Atrium-pool, weighing scale you will need to go to Abad plaza. So not s oh re who gave them. 4 stars?

6/10, Acceptable

I

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Travel desk staff were not helpful with bookings.

Dinner was not available for resident guests - blocked booked for functions and groups and guests not notified - treated very badly for the money paid.

6/10, Acceptable

Prashanth

Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

I moved to another Hotel the next day at same rate

AC was not working and we had reached after a really tiring humid day trip.

6/10, Acceptable

Dr

Clean hotel in a central location

The stay was good. Most of the staff were courteous and helpful. One of the chefs is arrogant and cannot cook. The dinner that he made for us was unpalatable. He is a blight on a good hotel like this one.

8/10, Bo

William

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Front desk staff are not bothered when we stepped in . They should be aware that the business runs because of customers. Breakfast should improve with more items

10/10, Excel·lent

KRIVASHNI, South Africa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

VERY IMPRESSIVE STAY

Very pleasant and helpful. Breakfast was excellent. A variety of food. Very pleasant waiters and management

8/10, Bo

MOHAN, MALAYSIA

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Hotel very well located in Kochi

The reception staff were excellent, outstanding, very obliging The room cleaning people could be better, bit careless

10/10, Excel·lent

Rose, Melbourne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

nice hotel close to everything in very busy street

we spent 3 days the weather was fine we found all the transport we needed to visit the places we were interested in visiting and the hotel helped us a lot with our transport needs

6/10, Acceptable

George, Singapore

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Just nice

Just nice for a short, quiet stay in the heart of MG Road. Generally clean rooms and service is just fine. Food is quite good. Room service was efficient. Free wi-fi is a welcome bonus.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Cochin hotel

Hotel was comfortable.service was efficient .well priced.

8/10, Bo

Anil K V, Bangalore

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Abad Atrium Good experience.

The best location in Cochin. Good service too.

2/10, Horrible

ER, Bangalore, India

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

THE WORST EXPERIENCE WE HAVE HAD IN INDIA. STAY AW

When we tried to check in, they were extremely rude. They would not accept that we were based in Bangalore because the color of our skin. But it did not end there. They initially refused to check us in unless we produced an Indian passport, which we do not have. We are expats and although we have foreign passports, we live in India. Apparently this hotel either does not like white people or cannot understand the ex pat concept (or both). Only when a manager came down were we allowed to check in. I am still confused as to why they were so mean spirited toward us. Then they demanded more money because my wife was traveling. Our reservation was for two, but they would not accept this, so we had to pay extra for the privilege of being married. Then when we FINALLY entered our room, the room was disgusting. The carpets are soiled, the fixtures are gross, and the room smells of mildew. Our friend had to change rooms because their room smelled so strongly of smoke. When complaining the second time, they were told, "all of our rooms smell of smoke" by management. Yuck, but at least they were honest!

8/10, Bo

Jag, Singapore

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good Hotel

I book the Hotel in the morning of my check in and when at the Hotel checking in was a breeze. Reception was helpful.

8/10, Bo

anand, mumbai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Good location, Good service

The location of the hotel is very convenient and marine drive is a 5 min drive. I stayed in a 2 single bed superior room. The room was comfy and pretty spacious although the bathrooms are not. The tub if for kids, i guess. Breakfast is good, not many options available. Overall a great place to stay in terms of service and quality of mgt.