Abad Atrium
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Abad Atrium





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

M.G. Road, Kanayannur, Kerala, 682035
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Abad Plaza
Hotel Abad Plaza
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
8.0 de 10, Molt bé, 80 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 500 INR per nen (6-12 anys)
- Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 1250.00 INR per adult
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 500 INR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 750 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note: To comply with local law, no alcohol will be served in this property on the first day of every month.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Abad Atrium
Abad Atrium Cochin
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Hotel Cochin
Abad Atrium Hotel Kochi (Cochin), India - Kerala
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel Kochi
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kochi
Hotel Abad Atrium Kochi
Kochi Abad Atrium Hotel
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kanayannur
Abad Atrium Hotel Kanayannur
Preguntes freqüents
Opinions: Abad Atrium
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Antony Elwin Kevin
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Antony Elwin Kevin
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Bejoy Babu
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Bejoy Babu
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Prince
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Prince
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kirti
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirti
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
1 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Hotel
Jose
Estada de 7 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Marie jo
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortable et central
Marie jo
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Nalini
15 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Short pleasant stay
Nalini
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Anupriya
14 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A pleasant stay.
Anupriya
Estada de 3 nits (jul. 2018)
4/10, Deficient
Ivan, Singapore
28 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Stay for 2 nights
Ivan
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Aditya, Mumbai
5 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay
Aditya
4/10, Deficient
its not 4 star
3 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Whi gave them 4* ?
its not 4 star
6/10, Acceptable
I
12 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Travel desk staff were not helpful with bookings.
I
6/10, Acceptable
Prashanth
2 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
I moved to another Hotel the next day at same rate
Prashanth
6/10, Acceptable
Dr
8 d’oct. de 2016
Clean hotel in a central location
Dr
8/10, Bo
William
24 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
10/10, Excel·lent
KRIVASHNI, South Africa
26 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VERY IMPRESSIVE STAY
KRIVASHNI
8/10, Bo
MOHAN, MALAYSIA
27 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel very well located in Kochi
MOHAN
10/10, Excel·lent
Rose, Melbourne
10 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice hotel close to everything in very busy street
Rose
6/10, Acceptable
George, Singapore
12 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Just nice
George
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cochin hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Anil K V, Bangalore
31 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Abad Atrium Good experience.
Anil K V
2/10, Horrible
ER, Bangalore, India
1 de març de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THE WORST EXPERIENCE WE HAVE HAD IN INDIA. STAY AW
ER
8/10, Bo
Jag, Singapore
14 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació