Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Business Ryokan Akashiya Annex





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors, bany compartit (Japanese)

Habitació triple, no fumadors, bany compartit (Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Llibres infantils
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, fumadors, bany compartit (Japanese)

Habitació triple, fumadors, bany compartit (Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Llibres infantils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-8-7 Matsunouchi, Akashi, Hyogo, 673-0016
Sobre aquest allotjament
Business Ryokan Akashiya Annex
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: entre 660 i 990 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1100 JPY per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1100 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1100 JPY.
- Càrrec per la trona: 0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 16 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Business Ryokan Akashiya Annex
7,8
Bo
7,6
Neteja
8,4
Comoditats
8,4
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
紀郎
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
紀郎
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Tadao
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Tadao
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sayuri
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sayuri
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
れいな
Viatge en família amb nens petits
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
れいな
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
やすゆき
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
やすゆき
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
RYOTA
21 de des. de 2024
RYOTA
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mitsuru
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパ最強
Mitsuru
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Osamu
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osamu
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ヨシアキ
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ヨシアキ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
HItoshi
29 d’oct. de 2024
HItoshi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
けいすけ
Viatge de negocis
24 de jul. de 2024
けいすけ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
SHUJI
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
SHUJI
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
AKIHIKO
19 de maig de 2024
AKIHIKO
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
??
14 d’abr. de 2024
??
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Toshiharu
31 de març de 2024
Toshiharu
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Shugo
17 de set. de 2023
Shugo
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Takumasa
19 d’ag. de 2023
Takumasa
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Tomoya
13 d’ag. de 2023
Tomoya
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
むつみ
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
むつみ
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
としふみ
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
としふみ
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Konomi
8 d’abr. de 2023
Konomi
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
HATSUMI
29 de nov. de 2022
HATSUMI
8/10, Bo
Yusuke
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en grup
15 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2022)