Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya
Hotel a Ashiya amb serveis de spa i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple tradicional, no fumadors, vistes a l'oceà

Habitació quàdruple tradicional, no fumadors, vistes a l'oceà
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple tradicional, no fumadors, vistes a l'oceà

Habitació quàdruple tradicional, no fumadors, vistes a l'oceà
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1588 Yamaga, Ashiya, Fukuoka, 807-0141
Sobre aquest allotjament
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya
Allotjaments similars

Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa
Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa
- Piscina
- Tot inclòs
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 217 opinions
Preu actual: 60 €
9 de des. - 10 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya Hotel
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya Ashiya
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya Hotel Ashiya
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya
9,6
Magnífic
9,0
Neteja
10
Comoditats
8,4
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
HIDEAKI
Viatge de negocis
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIDEAKI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fujitani
16 de jul. de 2025
Fujitani
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HIROKA
5 de jul. de 2025
HIROKA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ゆみこ
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆみこ
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
みつこ
Viatge de negocis, Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
みつこ
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MEI KAM DORA
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEI KAM DORA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
shinya
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
shinya
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Domon
17 d’oct. de 2024
Domon
Estada d’1 nit (oct. 2024)








