Comfort Hotel Kokura
Hotel a Kitakyushu amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Hotel Kokura





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, no fumadors

Habitació, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, no fumadors

Habitació, 1 llit doble, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-6-21 Asano, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

JR Kyushu Station Hotel Kokura
JR Kyushu Station Hotel Kokura
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.088 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 900 JPY per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1100.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Hotel Kokura
Comfort Hotel Kokura North
Comfort Hotel Kokura North Kitakyushu
Comfort Kokura North
Comfort Kokura North Kitakyushu
Comfort Kokura
Comfort Hotel Kokura Hotel
Comfort Hotel Kokura Kitakyushu
Comfort Hotel Kokura Hotel Kitakyushu
Preguntes freqüents
Opinions: Comfort Hotel Kokura
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
MIKI
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
???
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Naoki
1 de jul. de 2025
Naoki
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
YOSHIMI
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIMI
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Hiroyuki
24 de juny de 2025
Hiroyuki
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Yasuaki
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Yasuaki
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Motoko
22 de juny de 2025
Motoko
Estada de 7 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
YOSHIHARU
12 de juny de 2025
YOSHIHARU
Estada de 6 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kiyoshi
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiyoshi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
??
31 de maig de 2025
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Serizawa
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Serizawa
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
SHUNYA
29 d’abr. de 2025
SHUNYA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raymond Wing Kit
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raymond Wing Kit
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Emiko
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Emiko
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tomomi
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomomi
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
NOBUKO
19 de març de 2025
NOBUKO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Tsuyoshi
18 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tsuyoshi
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
johnny
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
johnny
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
REO
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
REO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Kiuchi
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiuchi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroshi
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yo
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Wada
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wada
Estada d’1 nit (febr. 2025)