Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Klaustur





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
9,8 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Klausturvegur 6, Kirkjubaejarklaustur, 880
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 9900.0 ISK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Klaustur
Icelandair Hotel Klaustur
Icelandair Hotel Klaustur Kirkjubaejarklaustur
Icelandair Klaustur
Icelandair Klaustur Kirkjubaejarklaustur
Klaustur Hotel
Icelandair Hotel Kirkjubaejarklaustur
Icelandair Hotel Klaustur Iceland/Kirkjubaejarklaustur
Hotel Klaustur Kirkjubaejarklaustur
Klaustur Kirkjubaejarklaustur
Hotel Klaustur Hotel
Hotel Klaustur Kirkjubaejarklaustur
Hotel Klaustur Hotel Kirkjubaejarklaustur
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Klaustur
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey, Seattle
Viatge en parella
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Stanislav
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stanislav
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Khristelle Hanah
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khristelle Hanah
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramesh, San Jose
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramesh
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Russell
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Saritha
Viatge en parella, Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saritha
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, Canmore
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella, Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
JEFF REY
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
JEFF REY
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Girish, ROCHESTER HILLS
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Girish
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Olena
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olena
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Sharon
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
sudhir
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
sudhir
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
patrik
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
patrik
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Doug
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Doug
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kenneth
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Francie
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Francie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Regina
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Regina
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
25 de maig de 2025
Karen
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Shahil
Viatge en grup
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahil
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 4 nits (maig 2025)