Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Per a famílies
Habitacions insonoritzades
Serveis per als clients
Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
Accessibilitat
Sense ascensor
Serveis de l’habitació
Bany
Bany privat
Dutxa
Paper higiènic
Sabó
Tovalloles
Entreteniment
Televisor
Altres
Calefacció
Habitacions insonoritzades
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 5 GBP entre les 00:00 i les 02:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 15 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari d'entrada habitual rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer el registre d'entrada i la informació sobre la recollida de les claus; entrada privada
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Si tens previst arribar més tard de les migdia, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
És obligatori que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, ttlock, abans del registre d'entrada
Abans de fer la sortida, els clients poden netejar personalment l'allotjament, o bé pagar un càrrec per neteja addicional (10 GBP).
Mètodes d’accés
Recollida de claus i entrada privada
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per entrada tardana: 5 GBP, per les entrades entre les 00:00 i les 02:00.
Preu del servei de neteja: 10 GBP per dia; l'import pot variar en funció de la durada de l'estada i la mida de la unitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Gate Lodge - Private En-suite rooms accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Gate Lodge - Private En-suite rooms?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Gate Lodge - Private En-suite rooms?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana (00:00-02:00) per la taxa següent: 5 GBP.
A quina hora es fa el registre de sortida a Gate Lodge - Private En-suite rooms?
Registre de sortida: 10:00.
On es troba Gate Lodge - Private En-suite rooms?
Aquest refugi es troba a King's Lynn i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Museu Militar, Torre Greyfriars i Minster de King's Lynn. Casa de la Presó Vella i Museu de Lynn també són a menys de 15 min. Kings Lynn Station és a 12 min a peu.
Opinions: Gate Lodge - Private En-suite rooms
Opinions
4,2
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 12 opinions
10-Excel·lent
2
Puntuació 8: Bo. 1 de 12 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 12 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 0 de 12 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 8 de 12 opinions
2-Horrible
8
4,4/10
Neteja
3,8/10
Personal i servei
2,8/10
Comoditats
4,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
Sandeep
10 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I wouldn't recommend this owner and his property to no one, As he scammed us. We booked the lodge the one he showed on the website but when we arrived at the place he told us that property isnt available and he offered us another ridiculous place to stay, when we entered there omg it was dirty, the toielt was blocked and it was big mess. We rang him back and told him, we can't stay her and you scammed us, he replied i dont want to argue, cancel the booking and ask for the refund. We did try to cancel and asked him to refund our money, but he didn't. He stopped answeringy calls. Still i havn't received my refund yet it was £238 which they charged me on the day of booking. Please be very carful with this person. Do not book with him. He can put you on spot. This was terrible for us had to book another property on the spot and this guy dint even bothered nothing.
Sandeep
Estada de 4 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Ema
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Struggled to get into the property but once in there was stains up the walls on the floor and the bedding was also stained and dirty messaged host on Expedia got no reply rand them it just rang off also sent a txt message and got blanked there too
Ema
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
andrew
2 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel con
the hotel is a cononce you have found the hotel that is a small sign and a door you are refused check in. you are sent a message via Hotels saying you have to send your email adress by text to a number that is set to not recive text and if you do not send your email adress to this number you do not get the check in information. I tryed veriouse other things to get the check in information but after 2 hours of trying with the hospitatly of the pub opsitite and driving into the town center I gave up at 21:15 as the phone number I was given was still refusing to recive texts and other people had told me of the difficultys other people had had. I booked in to the local travel lodge at a cost of £77 and that was lowered because of another decent person I met that night but they had more stories of people that could not check into this hotel what more can I say than the hotel owner is a con merchiant.
andrew
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Shelley
Viatge en família
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Shelley
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Jacqueline
Viatge en família
9 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Ian
14 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Having arrived in the town, I was called by the owner stating the toilet in the room had been flooded or something by previous guests and so there was no room for me to have.
I then had to spend double the cost of the room on another room, and so now need to claim my money back.
This was not helped by there being a music festival going on and most rooms in the town were already occupied.
Yes the guy was very sorry and all that, but this was half an hour before I was due to check in.
Ian
Estada de 2 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Paul
Viatge de negocis
24 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
I didn’t even get to stay here .: 1 room available; so booked and paid. Hotel manager (shocking, angry, rude man by the way) called me to say it was a mistake and was already booked.
So I turned the car around and went to a different hotel .. - hadn’t authorised the refund! Refuses to do so, changed his mobile number ?! Who does that?! Basically fraud !
Shambles!! Expedia won’t bother doing much other .. it’s a sh** show