Selecciona les dates per veure els preus
Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Habitació doble
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Sofà llit
Un bidet
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Golden Tulip Farah Khouribga es troba a Khouribga. Seu de la Província de Khouribga, Plaça de Khouribga i Complex OCP són alguns dels punts d'interès locals.

13 Boulevard Moulay Youssef, Khouribga, 25000
Què hi ha als voltants
- Seu de la Província de Khouribga - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Plaça de Khouribga - 3 minuts en cotxe - 2.3 km
- Complex OCP - 4 minuts en cotxe - 2.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Shell
- McDonald's - 17 minuts a peu
- Yotana Café - 2 minuts en cotxe
- Charnata
- Café Restaurant Styles - 3 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 24.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 60.00 MAD per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Tulip Farah Hotel Khouribga
Golden Tulip Farah Khouribga
Golden Tulip Farah Khouribga Hotel
Golden Tulip Farah Khouribga Hotel
Golden Tulip Farah Khouribga Khouribga
Golden Tulip Farah Khouribga Hotel Khouribga
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Tulip Farah Khouribga
Opinions
5,4
6,0/10
Neteja
4,0/10
Personal i servei
4,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
8/10, Bo
Julie
4 de set. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Julie
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
4/10, Deficient
Gregory, Florida,USA
23 de set. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not for any Joe.
Gregory
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de febr. de 2014
Viatger verificat
4/10, Deficient
Gregory, Florida
29 de nov. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregory
4/10, Deficient
Jochen
20 de març de 2013
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jochen
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
ines
6 d’ag. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació