The Terminal Khon Kaen Hotel
Hotel a Khon Kaen amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament The Terminal Khon Kaen Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

181/44 Laonadee Road, T. Naimuang, A.Muang, Khon Kaen, Khon Kaen, 40000
Sobre aquest allotjament
The Terminal Khon Kaen Hotel
Allotjaments similars

Gallery Lake View Hotel
Gallery Lake View Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per la roba de llit: 100 THB per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 180 THB per adult i 90 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 600.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Terminal Khon Kaen Hotel
Terminal Khon Kaen
The Terminal Khon Kaen
The Terminal Khon Kaen Hotel Hotel
The Terminal Khon Kaen Hotel Khon Kaen
The Terminal Khon Kaen Hotel Hotel Khon Kaen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Terminal Khon Kaen Hotel
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
7,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Theerapol, Phoenix
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theerapol
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jon
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jon
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Phraowwaalind
Viatge de negocis
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phraowwaalind
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en parella
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Tommi
15 de gen. de 2023
Tommi
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Nathaporn
Viatge de negocis
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathaporn
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
thayapa
26 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ทำเลดี สะอาด พนักงานบริการดี
thayapa
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Kotchakorn
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kotchakorn
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ทีวีจอใหญ่
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Paul
1 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
William, Koh Samui Thailand
28 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved it!
William
8/10, Bo
Tao, Bkk
25 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








