Le Cassia Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Universitat de Khon Kaen
Galeria de fotos de l’allotjament Le Cassia Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

68 Pimpasut Rd, Muang, Khon Kaen, Khon Kaen, 40000
Sobre aquest allotjament
Le Cassia Hotel
Allotjaments similars

Charoenthani Khonkaen Hotel
Charoenthani Khonkaen Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 159 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 150 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 500 THB.
- Càrrec pel llit addicional: 500 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Bussarakam Hotel
Le Cassia Hotel Hotel
Le Cassia Hotel Khon Kaen
Le Cassia Hotel Hotel Khon Kaen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Le Cassia Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,4
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
gary
Viatge en família
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gary
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Jess
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jess
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Burin
2 de maig de 2025
Burin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gunnar
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gidt hotell, anbefales.
Gunnar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kari
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kari
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
WATUNYOO
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
WATUNYOO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario Henrique
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario Henrique
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Heiko
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heiko
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Chayanith
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Chayanith
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
William
10 de nov. de 2024
William
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Keith r.
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Keith r.
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Pongsaton
Viatge en família
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pongsaton
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Mana
5 de març de 2024
Mana
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
max
Viatge en parella
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
max
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kanisha
24 de des. de 2023
Kanisha
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Richard
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Winston
Viatge en família
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and neat.
Winston
Estada de 6 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Kanisha
2 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kanisha
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Chaiparts
25 d’ag. de 2023
Chaiparts
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Khettai
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khettai
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
phaibun
Viatge de negocis
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
phaibun
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Yasuhiro
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Yasuhiro
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
WIBOON
17 de maig de 2023
WIBOON
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Saichon
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saichon
Estada d’1 nit (maig 2023)








