Hotel Klostergarten
Hotel a Kevelaer amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Klostergarten





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 115 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble o amb dos llits individuals, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Pati
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Klostergarten 1, Kevelaer, 47623
Sobre aquest allotjament
Hotel Klostergarten
Allotjaments similars

elaya hotel kevelaer
elaya hotel kevelaer
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 134 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.90 EUR per adult i 9.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Klostergarten Kevelaer
Klostergarten Kevelaer
Hotel Klostergarten Hotel
Hotel Klostergarten Kevelaer
Hotel Klostergarten Hotel Kevelaer
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Klostergarten
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Anthony
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Robert
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
20 de des. de 2024
Robert
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Radoslaw
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Radoslaw
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Kev
Viatge en grup
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kev
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
simon
Viatge en família
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
simon
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Georges
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heilige Stadt
Georges
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Veronika
Viatge en família amb nens petits
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Veronika
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Peter
Viatge en grup
24 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Sylvie
Viatge en família
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvie
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Anke
1 d’oct. de 2023
Anke
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Dietrich
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eine gute Unterkunft für einen Kurzaufenthalt
Dietrich
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Jens
21 de juny de 2023
Jens
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en grup
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Ipe
9 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ipe
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Edgar
Viatge de negocis, Viatge en família
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Herbert
Viatge de negocis
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herbert
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en família
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Julia
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Heinz-Walter
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz-Walter
Estada de 3 nits (oct. 2021)








