Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Four Mansions Hotel





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tacettin Veli Mahallesi Yalcin Sokak, 11, Melikgazi, Kayseri, Kayseri, 38030
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per dia.
- Sopar a l'allotjament: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 21973
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Four Mansions Hotel Hotel
Four Mansions Hotel Kayseri
Four Mansions Hotel Hotel Kayseri
Preguntes freqüents
Opinions: Four Mansions Hotel
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ruhan
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruhan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ferat
8 d’abr. de 2025
Ferat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ertan
4 d’abr. de 2025
Ertan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alper
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alper
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TUGCE
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TUGCE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David, Nepean
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erkki
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erkki
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erkki
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erkki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tuba
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tuba
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bilal
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bilal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabine
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mehmet
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Mehmet
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SECKIN
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SECKIN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SECKIN
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SECKIN
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALIREZA
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALIREZA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Burcu
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burcu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf Sinan
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuf Sinan
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alpay
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Kayseri için süper bir butk otel
Alpay
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hasan
23 de gen. de 2025
Hasan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mevlüt ümit
Viatge de negocis, Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mevlüt ümit
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Joy Farid
Viatge en parella
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joy Farid
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Reha
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reha
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ece
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ece
Estada de 3 nits (gen. 2025)